“عزاداری” ناپولی هنگام ورود “میلان” به سری “A” دیگو مارادونا را گرامی می دارد


“عزاداری” ناپولی اسطوره باشگاه خود دیگو مارادونا را یکشنبه با پیروزی 4-0 برابر “رم” گرامی داشت ، زمانی که “میلان” با غلبه بر “فیورنتینا” برتری خود را در سری A افزایش داد. در ناپل ، بازیکنان با احترام به مارادونا ، که چهارشنبه در سن 60 سالگی درگذشت ، با یک تی شرت مخصوص الهام گرفته از آرژانتین به میدان رفتند. کاپیتان لورنزو اینسینیه نیم ساعت بعد از روی نقطه پنالتی چرخید و با بلند کردن و بوسیدن پیراهن 10 پوندی حریف آرژانتینی ، گل خود را جشن گرفت. فابیان رویز در یک ساعت یک ثانیه اضافه کرد زیرا گلزن رکوردشکنی دریس مرتنز و متئو پولیتانو ، بازیکن تعویضی ، دو دقیقه دیگر در ده دقیقه آخر اضافه کردند.

بوق تجاری

جنارد گتوزو ، مربی ناپولی گفت: “غم و اندوه وجود دارد.”

“این شهر زیبایی است ، حتی اگر هوا نامساعد باشد و با این وجود فضای عزاداری وجود دارد.”

قبل از بازی ، مانند همه مسابقات در ایتالیا ، قبل از بازی یاد مارادونا ، که هفت سال را در “ناپولی” گذراند ، گرامی داشته شد.

در دقیقه 10 ، هنگام توقف بازیکنان برای تشویق ، عکس مارادونا روی صفحه های غول پیکر نمایش داده شد.

مایک ناپولی با نوارهای عمودی سفید و آبی روشن به یاد مارادونا طراحی شد که در 1987 و 1990 این باشگاه را به قهرمانی های تک قهرمانی و در سال 1989 به جام یوفا رساند.

گتوزو گفت: “این شهر برای تیمش احترام گذاشته است ، تیم نیز همه کارها را انجام داده است. دیگو همیشه می ماند.”

“او افسانه ای است که کار مهمی انجام داده است. کسانی که خوش شانس بودند که آن را دیدند نمی توانند آن را فراموش کنند.”

ناپولی رم را پشت سر گذاشت و در رده پنجم قرار گرفت ، هر دو تیم با شش امتیاز عقب از میلان.

پس از برگزاری “فیورنتینا” با نتیجه 2: “میلان” پنج امتیاز از رقبای شهر “میلان” و “ساسولو” بازی کرد.

قهرمان “یوونتوس” چهارم است ، او شش امتیاز عقب است.

سریال میلان ادامه دارد

در سن سیرو ، زلاتان ابراهیموویچ بهترین گلزن سری A پس از مصدومیت عضلانی در آخر هفته گذشته ، از روی سکوها تماشا کرد.

استفانو پیولی ، سرمربی تیم نیز غایب بود و از ویروس کرونا ریکاوری کرد ، اما آث میلان در این فصل به روند شکست ناپذیری خود در لیگ ادامه داده است.

فرانک کاسی در دقیقه 17 آلسیو رومانولی را در ابتدای بازی قرار داد ، 10 دقیقه بعد مهاجم ساحل عاج یک ثانیه از روی نقطه پنالتی اضافه کرد.

بعد از خطای مارتین کاسرسس به تئو هرناندز ، بارتولومئو دراگوسکی دروازه بان فیورنتینا در نیمه اول شاسی دوم را از کاسی انکار کرد.

بعد از بازی ، پیولی از طریق لینک ویدیویی با تیم صحبت کرد.

کاسی گفت: “پیولی به خاطر پیروزی در این مسابقه بسیار مهم به همه تبریک گفت.”

اکنون “میلان” 21 بازی در لیگ بدون شکست انجام داده است ، زیرا “سری A” در ماه ژوئن پس از محاصره ویروس کرونا بازگشت.

چزاره پراندلی ، سرمربی جدید فیورنتینا در همین تعداد بازی دومین شکست را تجربه کرده است ، زیرا تیمش در سه بازی گذشته فقط سه امتیاز بالاتر از منطقه سقوط قرار دارد و بدون گل است.

در رم ، بازیکنان “لاتزیو” به احترام مارادونا با تی شرت های ویژه “AD10S” وارد زمین شدند ، اما آنها به 3: 1 بدتر شدند و برابر “اودینزه” شکست خوردند ، که پیروزی آن توسط بازیکنان آرژانتینی خود هموار شد.

وقتی روبرتو پریرا ، آرژانتینی ، هافبک ترک ، تالگای آرسلان ، هافبک ترک را روی اولین گل اودینزه به لاتزیو در استادیوم المپیک در شش سال گذشته قرار داد ، یک چهارم ساعت از دست داد.

رودریگو دو پل سپس آرژانتینی دوم را به نام ایگناسیو پوسیتو قبل از وقت استراحت دوم راه اندازی کرد و در نیمه راه نیمه دوم به هموطن سوم فرناندو فورستیری کمک کرد.

پس از گل خود ، پوست دستان خود را کاملاً باز کرد تا نماد 10 باشد.

Forstiere به موفقیت مارادونا بعد از مسابقه اختصاص داد و گفت: “این یک پیروزی برای اوست”.

“لاتزیو” پس از پیروزی 3-1 در لیگ قهرمانان در میانه میدان مقابل “زنیت” از سن پترزبورگ خسته به نظر می رسید ، اما پس از 74 دقیقه پنالتی “سیرا رئال” به توپ ضربه زد.

بلند شده

رومی ها در رده نهم قرار دارند و 9 امتیاز از میلان عقب هستند.

سیمونه اینزاگی ، مربی تیمش که در این فصل از پنج بازی خانگی فقط پنج امتیاز کسب کرده است ، گفت: “این یک شکست بد است ، ما باید در اسرع وقت مجدداً راه اندازی مجدد کنیم.”

مباحث ذکر شده در این مقاله