فولام ضربات پنالتی را برای غلبه بر لستر ثابت کرد. مشکل VAR در ویلا فوتبال است

اولین پرواز از بالای تیر افقی عبور کرد. مورد دوم تلاش وحشتناک “دوشیزه” است که به دست دروازه بان افتاد. سومین پرواز به دلیل لغزش ناخوشایند از هدف پرواز کرد.

سه پنالتی از دست رفته خجالتی باعث شروع ناخوشایند زندگی فولام در لیگ برتر انگلیس شد ، بنابراین وقتی تیم روز دوشنبه به لستر به تیم دیگری اعطا شد ، امیدها کاملاً زیاد نبود.

این بار ، هیچ اشتباهی

ایوان کاوالیرو – یکی از مقصرین دیدارهای قبلی – نیروهای خود را تقویت کرده و به شدت چرخاند تا گل را به ثمر برساند ، که در نهایت ثابت شد برنده استادیوم کینگ پاور است.

برد 2-1 از زمان صعود در مرحله اول ، فقط دومین بازی فولام در 10 بازی بود و تیم را از منطقه سقوط خارج کرد.

همچنین به کابوس پنالتی فولهام پایان داد.

کاوالیرو که هفته گذشته در شکست 3-2 خانگی اورتون قبل از گرفتن پنالتی به سد افتاد ، گفت: “من فشار را احساس نکردم.” این در فوتبال اتفاق می افتد و مدیر فقط به من اعتماد به نفس داد که و من این کار را کردم. “

این پنالتی در اواخر بازی روز دوشنبه هنگامی که اولی واتکینز مهاجم استون ویلا به تیر دروازه برخورد کرد ، تلاش کرد تا نیمه دوم تیم وستهم را در خانه خود در استادیوم المپیک 2-1 حفظ کند و به رده پنجم برسد.

واتکینز همچنین گلی به ثمر رساند که کمک داور ویدئویی هنگامی که دست دراز شده وی را آفساید کرد قبل از اینکه به چپ بپیچد ، آن را متوقف کرد. این انتظار آزاردهنده بازیکنان واتکینز و ویلی بود زیرا VAR نزدیک به سه دقیقه با تعمق در مورد راه حل محدود ، خطوطی را روی صفحه کشید.

دین اسمیت مدیر ویلا گفت: “ما برای آن قسمت از بدن یک گل ممنوع داشتیم که به هر حال نمی توانست گلی به ثمر برساند.”

لستر با اولین “تاتنهام” و “لیورپول” که در جایگاه دوم قرار گرفت ، فرصت عبور از امتیاز را از دست داد. ویا با یک پیروزی می توانست چهار تیم برتر را از آن خود کند.

DYOP TRIBUTE

پس از یکی از گل های تیم ، فوتبالیست های فولام پس از مرگ بازیکن سابق پاپه بوپه دیوپ ادای احترام کردند.

آدمولا لوكمن پا به خط تماس گرفت و به لطف بازی آندره-فرانكو آنگوئیزا ، تی شرت 19 پوندی دیوگو را كه دیوپ پوشیده بود ، پس از به ثمر رساندن یک چاقوی 30 دقیقه ای در استادیوم کینگ پاور با یک ضربه کم ، تحویل گرفت.

دیوپ ، که یک بار در فولام نگهداری می شد ، با مهربانی “کمد لباس” نامیده می شد ، در 2004-07 در تیم جنوب غربی لندن بازی کرد. مرگ وی روز یکشنبه اعلام شد.

کاوالیرو پس از آنکه کریستین فوشس از بابی دی کردوا رید پیروز شد ، در دقیقه 38 گل دوم را برای میهمانان به ثمر رساند.

لستر برای شکستن بدترین دفاع لیگ تلاش کرد ، به لطف گلزنی هاروی بارنز در دقیقه 86 ، کل تیم موفق شدند.

سیر خواب

وستهام از شروع آرام ویا در هر نیمه برای به ثمر رساندن گلهای خود استفاده کرد.

آنجلا آگبونا در دو دقیقه اول از روی کرنر توسط جراد بوون که در نیمه دوم در کمتر از یک دقیقه گل دوم را به ثمر رساند با ضربه سر سعید بنراهما به گل دوم رسید.

جک گریلیش برای ویلا که در نیمه دوم مسلط بود ، یک گل برگشت.