گرگ بارکلی ، رئیس جدید ICC ، می گوید که سه بزرگ وجود ندارد. هر دو رویداد دو جانبه و رویدادهای ICC مهم هستند


مفهوم “سه بزرگ” برای رئیس جدید ICC گرگ بارکلی وجود ندارد ، که قاطعانه معتقد است که هر دو رویداد دو جانبه و ICC می توانند با کمک به اکوسیستم بازی به صورت مسالمت آمیز زندگی کنند. “سه بزرگ” مفهومی بود که بر اساس آن هند ، استرالیا و انگلیس سهم شیر درآمد جهان را دریافت می کردند. پیش از انتخابات ، بارکلی ، رئیس جمهور نیوزلند گفت که این دیدگاه وجود دارد که او به “هر چیز دیگر” به کریکت دو جانبه اهمیت می دهد ، اما این خیلی دور از واقعیت است.

بوق تجاری

بارکلی در ویدئویی که در سایت منتشر شده گفت ICC

“… کشورهایی که به طور منظم با یکدیگر بازی می کنند ، رقابت پایدار و رقابتی همان چیزی است که باعث تعامل طرفداران می شود. این همان چیزی است که باعث توسعه می شود ، این یک قسمت مهم از کریکت است. اما این بدان معنا نیست که وقایع جهان چندان مهم نیستند.” ، – گفت مدیر از نیوزیلند ، که همچنین از پشتیبانی BCCI نیز برخوردار است.

بارکلی گفت: “ICC رویدادهای کلاس جهانی را برگزار می کند. اگر به آنچه در T20 زنان در سال گذشته در جام جهانی ODI اتفاق افتاده است نگاه کنید ، این یک اتفاق شگفت انگیز بود.”

“بدون شک وقایع بزرگی هستند. می خواهم بگویم که آنها (رویدادهای دو جانبه و جهانی) باید با هم کار کنند ، یکی نمی تواند جدا از دیگری بنشیند. من به خوبی از اکوسیستم شکننده ای که جیرجیرک ها روی آن نشسته اند آگاه هستم.”

وی همچنین نسبت به کریکت بیش از حد هشدار داد. وی گفت: “سپس لیگ هایی مانند IPL و Big Bash دریافت می کنید. سپس باید به سلامت ، ایمنی و ثروت ورزشکاران توجه کنید ، این مسئله اصلی است. ما نمی توانیم انتظار داشته باشیم که آنها روز به روز در طول سال عملکرد داشته باشند.” او گفت

“باز هم ، ما باید این را با هواداران متعادل کنیم. به هر حال ، فقط در صورتی که هواداران بخواهند کار می کند.”

بارکلی بارها گفته است که رسانه ها در مورد فواید آن تصور غلط دارند.

“آنها (رسانه ها) به این فکر می کنند که ما چه کار می کنیم ، بنابراین من دوست دارم کسانی که با هم کار می کنند را ببینم. من بد می شنوم که من طرفدار کریکت دو طرفه هستم. گفت بارکلی.

بارکلی با اشاره به کشورهای قدرتمند – هند ، استرالیا و انگلیس گفت که به مفهوم “سه بزرگ” اعتقادی ندارد.

بالا رفته

وی گفت: “به نظر من ، هیچ سه بزرگ وجود ندارد. من به هیچ وجه عضو آن نیستم. همه اعضا مهم هستند و باید به همان اندازه رفتار شوند.”

“من تشخیص می دهم که نگرانی اعضا ممکن است متفاوت باشد … من تشخیص می دهم که برخی از این شهرستانهای بزرگ ممکن است از نظر میزبانی و درآمد نتایج مشخصی را به ICC بدهند ، بنابراین دوباره ما باید این را در نظر بگیریم و این را تشخیص دهیم ، اما در اینجا عالی نیست سه ، “او اصرار داشت.

مباحث ذکر شده در این مقاله