ویدیوی شان شونا: Siddhart Shukla ، Shonaaz Gil جادوی Sidnaaz را در آهنگی از Tony Kakar پخش کرد. ساعت موسیقی است

طرفداران Siddhartha Shukla و Shehnaaz Gil در حال عبور از ماه پس از آخرین آهنگ Shona Shona در روز چهارشنبه هستند. این آهنگ آنها را به صورت جفت در دنیایی با الهام از آب نبات نشان می دهد.

این ترانه را تونی کاکار و خواهرش نها یاکار می خوانند. سیذارت در نقش مردی متأثر از زیبایی شنواز بازی می کند و وقتی او به بازار و قطار می رود او را با لیدی گاگا و خودش را با دکتر مقایسه می کند. علیرغم تعقیب و گریز ، شنواز تن می دهد و با او در سقف قطار می رقصد. تونی همچنین در این آهنگ رنگارنگ اجرا می کند.

https://www.youtube.com/watch؟v=N9lqbhVVTck

شهناز برای به اشتراک گذاشتن این آهنگ با طرفدارانش به اینستاگرام رفت. وی نوشت: “شان شان اکنون در حال آمدن استtonykakkarnehakakkarrealsidharthshukla @ anshul300 @ agam.mann @ azeem.manndesimusicfactory @ raghav.sharma.14661 ،” او نوشت. طرفداران او از نگاه او در ویدئو خوششان آمده است. “Shekhnaaz مانند یک شاهزاده خانم به نظر می رسد. عبارات او ، حرکات رقص آتش است .. او صاحب mv است. من از عملکرد او خوشم آمد. او احتمالاً مشهور بعدی خواهد شد ، – در این نظر گفته شده است.

همچنین بخوانید: Puja Bedi زمانی را به یاد می آورد که جوک ها توهین آمیز نبودند ، معتقد است که درستی سیاسی همه را “بی تحمل” کرده

یکی دیگر از هواداران از Siddhartha تعریف و تمجید کرد. آنها نوشتند: “این برای سیذارتا شوكلا است. او در این ویدئو بسیار زیبا به نظر می رسد. من نمی توانم چشم از او بردارم. او كاملاً میخ شده و مسدود شده است.” دیگری نوشت: “Siddhart Shukla آنقدر باحال است که من در هنگام لذت بردن از این آواتار جدید Sid بسیار عبارات زیبا را دوست داشتم … همچنان تکان بخور”.

پیش از این ، Shenoaz و Siddhart با هم در فیلم های موسیقی Bhula Dunga و Baarish بازی کرده بودند. آنها اولین بار در فصل سیزدهم سریال Bigg Boss با یکدیگر دیدار کردند. آنها در این برنامه به هم نزدیک شدند ، اما با وجود شایعات ، هرگز رابطه آنها را تأیید نکردند.

دنبال کردن htshowbiz بیشتر