سانیا میرزا ، با الهام از سرنا ویلیامز ، نامه احساسی “قلم ها”


سانیا میرزا ، آس تنیس هند ، روز چهارشنبه در شبکه های اجتماعی صحبت کرد تا با نوشتن یادداشت احساسی ، از سفر خود به مادر شدن و سپس بازگشت به زمین ، در بالاترین سطح صحبت کند. میرزا همچنین از طرفدارانش خواست تا مستند “Serena بودن” را مشاهده کنند و تأکید کرد که سفر سرنا ویلیامز مشابه سفر او است. سانیا میرزا در یادداشت خود گفت وقتی مادر شد ، مطمئن نبود كه آیا هرگز به تنیس باز خواهد گشت. سانیا در نامه خود می گوید: “در دوران بارداری من حدود 23 کیلوگرم وزن اضافه کردم ، مطمئن نبودم که آیا هرگز به حالت بدنی برسم و دوباره تنیس بازی کنم.”

بوق تجاری

سانیا افزود که با رعایت رژیم غذایی سخت و دراز کشیدن در حیاط های سخت در حین تمرین ، موفق شد حدود 26 پوند وزن کم کند و به ورزشی که دوست دارد برگردد.

سانیا افزود: “من با رژیم های غذایی زیاد و رژیم های بسیار سخت حدود 26 پوند وزن کم کردم و به تنیس برگشتم زیرا این همان چیزی است که من می دانم ، دوست دارم و انجام می دهم.”

سانیا میرزا که پس از تقریباً دو سال وقفه به زمین تنیس بازگشت ، به آرزوی خود بازگشت و به همراه شریک زندگی خود در دوضرب نادژدا کیچنوک عنوان “هوبارت اینترنشنال” را از آن خود کرد.

بالا رفته

سانیا در مورد پیروزی خود در استرالیا گفت که به موفقیت موفق خود در بالاترین سطح افتخار می کند.

سانیا گفت: “سرانجام ، هنگامی که پس از بازگشت به هوبارت بازگشتم ، کاملاً عجیب بود. راستش را بخواهید ، من بسیار افتخار می کردم که می توانم دوباره در بالاترین سطح رقابت کنم و فکر می کنم از آنجا که از نظر ذهنی بودم همین بود.” .

مباحث ذکر شده در این مقاله