ساینا نوال تصاویر خنده دار از گورو بدمینتون Sa Date را به اشتراک می گذارد

ساینا نوال عکس های دیدار خود از گورو سای دوتس ، گورو بدمینتون را به اشتراک می گذارد

ساینا نوال اخیراً از مسابقات Open Open دانمارک کناره گیری کرد و همسر Parupali ، کاسیاپ نیز همین مورد را انتخاب کرد.© توییتر


ستاره بدمینتون ، ساینا نوال اخیراً در بستر شبکه اجتماعی توییتر کاملاً فعال بوده و تصاویر را به مناسبت های مختلف و با چندین لباس منتشر می کند. جدیدترین بارگذاری های ساینا در این پلت فرم او را با لباس های مختلف ، در فعالیت های گورو داماد بدمینتون ، از قبیل مهمانی Sangeet ، شرکت کرده است. روز چهارشنبه ، این دختر 30 ساله با ارسال توییتر سه عکس از عروسی دات را منتشر کرد ، جایی که او را می توان با یک لباس جذاب مشاهده کرد. “امروز در عروسی @ GuruSaiDutt1 ،” – گفت: در زیرنویس در توییتر.

بوق تجاری

ستاره بدمینتون اخیراً از مسابقات Open Open دانمارک کناره گیری کرد و همسرش Parupali Kasyap نیز همین تصمیم را گرفت. ساینا به PTI گفت: “من اوپن دانمارک را ترک کردم. تصمیم گرفتم فصل را فقط در تور آسیا آغاز کنم.”

در مرحله بعد ، 30 ساله هرگونه مشکل تناسب اندام را رد کرد. وی افزود: “از نظر مصدومیت مشکلی وجود ندارد ، اما اگر سه تورنمنت وجود داشته باشد ، منطقی خواهد بود … من مستقیماً از ژانویه فکر کردم ، می توانم به تور آسیایی بروم.”

کاسیاپ دلایل مشابهی را برای تصمیم خود برای از دست دادن مسابقات بیان کرد.

بالا رفته

کاشیاپ گفت: “من همچنین معتقدم که نباید به پایان یک تورنمنت ریسک کنید. بهتر است فصل را دوباره آغاز کنید ، در ژانویه در مرحله آسیا شرکت کنید.”

انتظار می رود این فیلم بیوگرافی ، براساس سفر Neval با Parinetti Chopra در نقش اصلی ، در سه ماه آینده اکران شود.

مباحث ذکر شده در این مقاله