گرگ بارکلی، رئیس ICC، و جف آلاردایس، مدیرعامل، با نجم ستی، رئیس PCB در لاهور برای گفتگو درباره بن بست جام جهانی دیدار خواهند کرد.

تصویر فایل نجم ستی© توییتر

گرگ بارکلی، رئیس ICC و جف آلاردایس، رئیس هیئت مدیره کریکت پاکستان، با نجم ستی، رئیس هیئت کریکت پاکستان در مقر هیئت در لاهور دیدار خواهند کرد تا در مورد مسائل مربوط به شرکت تیم ملی خود در جام جهانی ODI در هند در 5 اکتبر گفتگو کنند. مدیران ICC، به جز ستی، همچنین با مدیر عملیات PCB، وکیل سلمان نصیر و دیگر مقامات ارشد هیئت مدیره دیدار خواهند کرد. در حال حاضر، ستی از موضع PCB حمایت می کند که اگر هند برای جام ملت های آسیا به پاکستان نیاید، آنها همچنین خواستار برگزاری بازی های خود در بنگلادش خواهند شد.

بارکلی و آلاردایس مایلند تصویر واضح تری به دست آورند و همچنین بن بست را در این زمینه بشکنند زیرا بازی هند و پاکستان در داکا تبلیغات بسیار بدی نه تنها برای BCCI بلکه برای سازمان جهانی خواهد بود.

یکی از منابع داخلی PCB ادعا کرد که سریلانکا، بنگلادش، افغانستان و حتی نپال به شاه اطلاع داده اند که با میزبانی چند بازی در پاکستان مشکلی ندارند و بقیه این رویداد در ماه سپتامبر در سریلانکا برگزار می شود.

بارکلی برای اولین بار از پاکستان بازدید خواهد کرد، اگرچه آلاردایس از زمان تصدی سمت وزیر کشور به طور مکرر به لاهور رفته است. بارکلی اولین رئیس ICC خواهد بود که از زمان سفر ری مالی رئیس ICC در سال 2008 به پاکستان سفر می کند.

همچنین این اولین بار از اکتبر 2004 خواهد بود که هر دو مقام ارشد ICC از مقر PCB بازدید خواهند کرد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله