لیگ برتر: گرانیت ژاکا در خداحافظی احتمالی آرسنال دو گل به ثمر رساند

گرانیت ژاکا برای آرسنال در لیگ برتر بازی می کند© AFP

گرانیت ژاکا عملکرد احتمالی خداحافظی خود را برای آرسنال با دو گل نشان داد و نایب قهرمان لیگ برتر فصل خود را با شکست 5-0 ولوز در روز یکشنبه به پایان رساند. گزارش ها حاکی از آن است که ژاکا در پایان فصل پس از هفت سال حضور در شمال لندن به باشگاه بایر لورکوزن آلمان می پیوندد. اگر هافبک سوئیسی استادیوم امارات را ترک کند، پس از دو گل در نیمه اول، او را ترک خواهد کرد. اگرچه جدایی قریب الوقوع ژاکا هنوز تایید نشده است، تشویق های بلندی که نام او را قبل از شروع بازی به همراه داشت، این احساس را تقویت کرد که این آخرین حضور او برای آرسنال است. خداحافظی عاشقانه هواداران نشان از تغییر قابل توجه ژاکا پس از فحاشی بدنام به تماشاگران در جریان بازی مقابل کریستال پالاس در سال 2019 بود – اتفاقی که باعث شد او از کاپیتانی محروم شود.

بوکایو ساخو، گابریل ژسوس و یاکوب کیویور نیز هدف قرار گرفتند تا اطمینان حاصل شود که مردان میکل آرتتا پس از عذاب ناموفق رقابت‌های قهرمانی، با یک نوت شناور وارد رقابت‌های خارج از فصل می‌شوند.

شکست هفته گذشته مقابل ناتینگهام فارست، پس از اینکه توپچی ها در هفته های پایانی فصل برتری خود را از دست دادند، این عنوان را به منچسترسیتی داد.

ژاکا در دقیقه 11 با ضربه سر گابریل ژسوس از فاصله نزدیک دروازه ولوز را باز کرد.

پس از یک جشن گروهی با هم تیمی هایش، ملی پوش سوئیسی دست های خود را به نشانه تشکر از هواداران میزبان در Clock End دراز کرد.

ژاکا سه دقیقه بعد دوباره به گل رسید، زمانی که کاپیتان ولوز، مکس کیلمن، توپ را با یک ضربه کرلینگ از شش یارد در مسیر او قرار داد.

او نهمین گل فصل خود، بهترین گل دوران حرفه ای خود را با دویدن برای در آغوش گرفتن هافبک مصدوم، محمد النی، جشن گرفت، تنها بازیکنی که از زمان انتقالش در سال 2016 هنوز در باشگاه است.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله