گرانت بردبرن به عنوان سرمربی جدید تیم ملی پاکستان منصوب شد

هیئت کریکت پاکستان (PCB) روز شنبه انتصاب گرانت بردبرن را به عنوان سرمربی تیم ملی مردان برای دو سال تایید کرد. هیئت مدیره همچنین اعلام کرد که اندرو پوتیک، بازیکن سابق کریکت آفریقای جنوبی نیز قراردادی دو ساله به عنوان مربی ضربتی مردان امضا کرده است، در حالی که دریکوس سایمان، مربی قدرت و آمادگی جسمانی و کلیف دیکن، به وظایف خود ادامه خواهند داد. کیوی بردبرن در جریان بازی خانگی اخیراً در مقابل نیوزلند به صورت مشورتی به عنوان سرمربی تیم بود.

او درک خوبی از نقاط قوت و چالش های تیم ملی دارد، زیرا از سال 2018 تا 2020 به عنوان مربی میدانی خدمت کرده است و قبل از اینکه به آکادمی ملی کریکت برود تا روی توسعه مربی کار کند.

بردبرن، بازیکن سابق کریکت نیوزلند، قبل از بازی در پاکستان، به عنوان سرمربی تیم مردان اسکاتلند خدمت می کرد.

کار کردن با تیم با استعداد و ماهری مانند پاکستان به عنوان سرمربی، افتخار بزرگی است. ما سخت کار کرده ایم تا بازی خود را بهبود بخشیم و مشتاقیم مهارت های رو به رشد خود را به نمایش بگذاریم.

مدیریت تیم پاکستان همچنین از سبک بازی خود برای نزدیک شدن به جام جهانی ODI 2023 رونمایی کرد.

در این بیانیه آمده است: «سبکی به نام «راه پاکستان» به تیم این امکان را می‌دهد تا با تاکتیک‌ها و استراتژی تهاجمی مثبت و جسورانه به مسابقات بین‌المللی یک روزه در طول برگزاری و در طول رویداد بزرگ نزدیک شود.

میکی آرتور، مدیر تیم اخیراً منصوب شده، در توضیح این رویکرد گفت: «اگر تیمی بدون فرهنگ، بدون نام تجاری یا بدون سبک برنده شود، ممکن است برای مدت کوتاهی کار کند اما در نهایت شکست خواهد خورد. اگر تیم از فرهنگ، برند و سبک خود شکست بخورد، او در مسیر درستی حرکت می کند.

پس چگونه به راه پاکستان دست یابیم؟ ما با برنده شدن، داشتن فرهنگ خاص خود، مارک کریکت و سبک خاص خود به این مهم دست می‌یابیم. بدون این فرهنگ در تیم به پیروزی ها بسنده نمی کنیم.

پاکستان به عنوان یک ملت به هویت، فرهنگ و سبک خود افتخار می کند. من عاشق پاکستان و کریکت پاکستان هستم. من می‌خواهم میراثی به‌عنوان کارگردان به جای بگذارم، جایی که بقیه دنیا می‌گویند ما می‌خواهیم The Pakistan Way را بازی کنیم.”

برای دستیابی به موفقیت در زمین، مدیریت تیم بر اهمیت فرهنگ سازی تاکید می کند که در آن همه از موفقیت بازیکنان لذت می برند و محیطی فراگیر ایجاد می کند که در آن همه بتوانند در هر زمان صحبت کنند و با همه به طور مساوی رفتار شود و در نهایت منجر به نتیجه جمعی شود. هدف به عنوان ملت ها و تیم ها.

پاکستان قرار است یک سری بازی 50 اور ODI را با افغانستان پیش از جام ACC آسیا انجام دهد و تیم ملی از این فرصت استفاده خواهد کرد تا پتانسیل خود را آزمایش کند، قدرت نیمکت را آزمایش کند و تیم را پیش از مسابقات جهانی تنظیم کند. رویداد. .

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله