“او بزرگترین منتقد من است”: پیوش چاولا از سرخپوستان بمبئی شخصیت پشت فصل بازگشت ویژه خود را آشکار می کند

پیوش چاولا کهنه‌کار هندی که در حال حاضر نماینده هندیز بمبئی (MI) در لیگ برتر هند (IPL) 2023 است، روز جمعه گفت که احیای مجدد او در فصل جاری برای چیزی بیش از معنای بازگشت او، بلکه همچنین معنای زیادی دارد. او می‌خواست برای پسر شش ساله‌اش بازی کند، پسری که هرگز او را در سطح بالا ندیده بود. آکاش مادوال، بازیکن هندی بمبئی (MI) پس از پیروزی 27 ران خود مقابل گجرات تایتانز (GT) در لیگ برتر هند (IPL)، گفت کاپیتانش روهیت شارما از او خواسته است که با توپ‌های طولی سخت شروع کند و روی دقت تمرکز کند.

“خب، من فقط می خواستم برگردم زیرا می خواستم بازی کنم. قبلاً هرگز به همه اردوها نرفتم، اما امسال به همه اردوها رفتم. انجمن کریکت گجرات کمک زیادی به من کرد و پارتیو پاتل به من کمک زیادی کرد. بعد از آن در تمام تورنمنت‌ها، DY Patil، Mushtaq Ali و Vijay Hazare بازی کردم. می‌خواستم در بازی‌ها در جیب بازی کنم، به اندازه کافی در تورها توپ زدم.”

این به معنای زیادی (این فصل) است، زیرا فقط به بازگشت نیست. من هم می خواستم برای پسرم بازی کنم چون او بازی مرا ندید. وقتی مرا دید خیلی جوان بود. او اکنون شروع به درک بهتر آن کرده است، حتی اگر هنوز 6 سال دارد. اما او واقعاً بازی را دنبال می کند و بازی را درک می کند. بنابراین من واقعاً دوست داشتم این بازی را انجام دهم و کاری ویژه برای او انجام دهم. او بلافاصله بعد از بازی بازی را بررسی می کند. با من می نشیند یا با من تماس می گیرد. او بزرگترین منتقد من است.»

پیوش فصل بسیار خوبی را برای MI در IPL 2023 سپری می کند و 19 ویکت با میانگین 18.78 و نرخ اقتصادی 7.59 به دست آورده است. بهترین ارقام او 3/22 است. او در 34 سالگی بهترین فصل خود را در لیگ برتر سپری می کند. او سومین ویکت گیر برتر این فصل است. پیوش آخرین بار در سال 2012 نماینده هند بود.

او با 176 ویکت، سومین ویکت‌بر برتر تمام دوران در IPL است.

او در IPL 2022 حضور نداشت و تنها یک بازی در لیگ 2021 با MI انجام داد.

اولین ضربه زدن از GT، MI 218/5 را در 20 اور روی برد قرار داد. بازکن ایشان کیشان (31 توپ از 20 توپ) و کاپیتان روهیت شارما (29 توپ از 18 توپ) شروع سریع را با شروع سریع 61 دوش تضمین کردند.

با این حال، رشید خان بازکننده ها و نهال ودهرا (15) را حذف کرد تا MI را به 88/3 کاهش دهد. از آنجا «نمایش سوریاکوکار یاداو» بود. او با ویشنو وینود (30 توپ از 20 توپ) یک جایگاه 65 دونده برای ویکت چهارم قرار داد. سوریاکومار در نهایت اولین قرن IPL خود را به ثمر رساند.

رشید خان (4/30) منتخب بولرهای GT بود. موهیت شارما نیز ویکت گرفت.

با تعقیب 219، GT از همان ابتدا ویکت های خود را از دست داد. علیرغم اینکه ویجی شانکار 29 ران زد، آنها به 55/5 کاهش یافتند. اما یک همکاری 45 ران بین دیوید میلر (41 توپ از 26 توپ) و راهول تواتیا (14 توپ از 13 توپ) به GT کمک کرد تا به سه رقم برسد.

پس از برکناری آنان، رشیدخان به مبارزه ادامه داد. حتی زمانی که تیم خارج از رقابت به نظر می‌رسید، شش‌های او به کاهش حاشیه کمک کرد و مانع از ضربه خوردن تیمش شد.

این بازیکن همه کاره افغان تنها در 32 توپ متشکل از سه توپ چهار و 10 شش توپ 79* به ثمر رساند. او با آلزاری جوزف (7*) در 88 دوش جایگاه نهم را برای ویکت گذاشت تا GT را در 20 اوور خود به 191/8 برساند. MI این مسابقه را با 27 ران برد.

آکاش مدوال (3/31) منتخب بولرهای MI بود. پیوش چاولا (2/36) نیز به روند چشمگیر خود در IPL 2023 ادامه داد. جیسون بهرندورف نیز ویکت گرفت.

سوریاکومار جایزه مرد مسابقه را به خاطر قرن پیروزش برنده شد.

MI با این برد با هفت برد و پنج باخت در رده سوم جدول قرار گرفت. آنها در مجموع 12 امتیاز دارند. GT با هشت برد و چهار باخت همچنان در صدر قرار دارد. آنها در مجموع 16 امتیاز دارند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله