سناریوی پلی آف مقدماتی IPL 2023: پایتخت دهلی و پادشاهان پنجاب چگونه می توانند پیشرفت کنند؟

پادشاهان پنجاب در جریان IPL 2023© BCCI

دهلی کپیتالز و پنجاب کینگز در دیدار روز شنبه با یکدیگر به دنبال افزایش شانس خود برای صعود به پلی آف لیگ برتر هند (IPL) 2023 خواهند بود. پادشاهان پنجاب آخرین بازی خود را در برابر نایت رایدر کلکته شکست دادند و رینکو سینگ یک معجزه دیگر در آخرین لحظه را رقم زد. به همین ترتیب، دی سی نیز با آخرین بازی خود که با شکست مقابل چنای سوپر کینگز به پایان رسید، در فرم خوبی نبوده است. یک برد برای هر دو تیم ارزشمند خواهد بود زیرا آنها همچنان در رقابت برای چهار تیم برتر باقی مانده اند.

پنجاب کینگز از باخت 9 ویکت KKR به راجستان رویالز برگشت و با سه بازی باقی مانده به رقابت ها، تیم تحت رهبری شیخار داوان شانس صعود به 16 امتیاز را دارد، علامتی که می تواند آنها را در پلی آف تضمین کند. با این حال، اگر نتایج به نفع آنها باشد، آنها می توانند با چالش سختی از سوی رویال چلنجرز بنگلور و سان رایزرز حیدرآباد روبرو شوند.

یکی از مزایای سه مسابقه اخیر PBKS این است که دو بازی در مقابل DC جایگاه آخر برگزار می شود، اما با پیدا کردن یک تیم، شرایط برای PBKS بسیار سخت می شود.

بازی های باقی مانده برای پنجاب کینگز:

13 می: مقابل پایتخت دهلی
17 می: مقابل پایتخت دهلی
19 می: مقابل راجستان رویالز

پایتخت دهلی امسال برای یافتن فرم خود در مسابقات با مشکل مواجه شده است و با 8 امتیاز شانس آنها برای صعود بسیار کم است. حداکثر امتیازی که DC می تواند از این به بعد جمع کند 14 است و این ممکن است برای قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر کافی نباشد. با دو بازی مقابل پنجاب کینگز و یک مسابقه مقابل چنای سوپر کینگز، اوضاع برای دیوید وارنر و شرکت سخت‌تر خواهد شد.

بازی های باقی مانده برای پایتخت دهلی:

13 می: مقابل پادشاهان پنجاب
17 می: مقابل پنجاب کینگز
20 می: مقابل چنای سوپر کینگز

بازی شنبه می تواند برای DC و PBKS تعیین کننده باشد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله