کورتنی والش از سرمربیگری تیم کریکت زنان وست هند برکنار شد

پس از اینکه تیم کارائیب نتوانست به مرحله حذفی جام جهانی T20 آفریقای جنوبی راه پیدا کند، کورتنی والش، بازیکن افسانه‌ای بولس هند وست، از سرمربیگری تیم ملی کریکت زنان اخراج شد. کریکت وست هند (CWI) گفت که روند جذب جانشین والش و کادر پشتیبانی او که قراردادشان نیز به دنبال عملکرد ناگوار تیم در مسابقات جهانی زنان T20 تمدید نشد، به زودی آغاز خواهد شد.

وست هند در دو بازی ابتدایی خود از انگلیس و هند شکست خورد و علیرغم پیروزی مقابل ایرلند و پاکستان در گروه خود سوم شد.

در دوران تصدی والش، که در اکتبر 2020 آغاز شد، او بر پیروزی های خانگی و خارج از خانه مقابل پاکستان نظارت کرد و به نیمه نهایی جام جهانی کریکت زنان ICC 2022 رسید، جایی که تیم به برنده نهایی استرالیا شکست خورد.

به غیر از ICC Hall of Famer Walsh، CWI همچنین تصمیم گرفت پس از بررسی، قرارداد دستیاران فنی رابرت ساموئلز و کوری کالیمور را تمدید نکند.

CWI در بیانیه ای اعلام کرد: به دنبال تصمیم برای عدم تمدید قرارداد سرمربی تیم زنان، کورتنی والش، روند جذب سرمربی جدید تیم کریکت بانوان وست هند به زودی آغاز خواهد شد.

این اولین انتصاب مربیگری مهم والش در سطح بین المللی بود، اگرچه این 60 ساله قبلاً با بنگلادش به عنوان مربی بولینگ آنها و به عنوان استعدادیاب و مربی بولینگ سریع در IPL با Kings XI Punjab (پادشاهان پنجاب فعلی) کار می کرد.

در طول دوران بازی خود، سریع بازوی راست قد بلند 519 ویکت در 132 تست و 227 اسکالپ دیگر در 205 ODI بدست آورد.

ما از کمک های کورتنی و تیم فنی او در دو سال و نیم گذشته بسیار سپاسگزاریم و برای آنها بهترین ها را در آینده آرزو می کنیم. CWI همچنان به برنامه زنان بین‌المللی ما متعهد است و اکنون بر استخدام یک سرمربی جدید و تیم پشتیبانی فنی تمرکز خواهد کرد. جیمی آدامز، مدیر کریکت CWI، گفت: یک تیم پشتیبانی فنی موقت در طول دوره استخدام تشکیل خواهد شد.

آدامز افزود: “اطلاعات بیشتر در مورد روند استخدام در هفته های آینده ارائه خواهد شد زیرا موقعیت های مربیگری برای توسعه کریکت زنان در غرب هند بسیار مهم است.”

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله