تایتان های گجرات به دنبال فراموش کردن یورش رینکو سینگ به پادشاهان پنجاب هستند.

گجرات تایتانز، مدافع عنوان قهرمانی، که از آخرین بازی رعد اسا رینکو سینگ غرق شده است، به دنبال آن خواهد بود که آن شب کابوس‌آمیز را پشت سر بگذارد و زمانی که پنج‌شنبه در موهالی در لیگ برتر هند به مصاف پادشاهان پنجاب می‌رود، به راه‌های پیروزی بازگردد. GT در آن شب شلوغ چندین قهرمان داشت، از جمله جوان سای سودارشان، ویجی شانکار و هت تریک افغانستان راشد خان، که تیم را به جای هاردیک پاندیا بیمار رهبری کرد. اما بازار ایده های دیگری داشت.

وقتی مسابقه به پایان رسید، خفاش‌کن اهل اوتار پرادش یک خرگوش را برای کلکته نایت رایدرز از کلاه بیرون کشید و در آخرین اور پنج ماکسیمم را زد تا تیم میزبان را مبهوت کند.

آخرین از دست دادن توپ برای سال های آینده به GT آسیب می رساند، اما آنها دوست دارند بلافاصله آن را فراموش کنند و به بازی بعدی بروند.

GT که در حال حاضر با چهار امتیاز از سه بازی در رده چهارم جدول قرار دارد، هنوز شانس زیادی برای صدرنشینی در جدول دارد، اما برای انجام این کار باید در مجموع خود را در برابر PBKS که به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از سخت‌ترین تیم‌ها برای شکست دادن است، کنار هم بکشند. . .

بر اساس فرم فعلی آنها، باخت PBKS در هشت ویکت مقابل سانرایزرز حیدرآباد با توجه به شکل کاپیتان آنها، شیخار داوان و آرشدیپ سینگ، اسپینر جوان بازوی چپ، می تواند یک اتفاق نادر باشد.

مسابقات داوان در حیدرآباد در 9 آوریل گواهی بر انعطاف پذیری استوارها و توانایی او در حفظ آرامش زمانی بود که ویکت ها مانند پین در انتهای دیگر سقوط کردند.

99 او در یک بازی باخت بسیار بزرگتر و بهتر از بازی در ترکیبی برنده در برابر راجستان رویالز با 86 شکست ناپذیر یا 40 پر اعتصاب در برابر KKR بود.

GT مراقب فرم داوان خواهد بود و هاردیک به خوبی می داند که کریکت باز دهلی دوست دارد یک بار دیگر خود را ثابت کند. این به خوبی می تواند مسابقه ای بین داوان و شوبمن گیل باشد، که اولی هنوز به دنبال اثبات خود و مبارزه برای حضور در تیم هند برای جام جهانی ODI خانگی اواخر امسال است.

نحوه انفجار داوان و شریک افتتاحیه جوان پرابسیمران سینگ در بازی های قدرت نشان می دهد که بعید است آنها استراتژی خود را در برابر GT تغییر دهند، که دارای توپ انداز هایی با کالیبر محمد شامی، هاردیک و رشید است.

در زیر، PBKS گران ترین خرید در تاریخ IPL را دارد، سام کوران همه کاره، به غیر از لیام لیوینگستون و جیتش شارما، در حالی که در بخش بولینگ، آرشدیپ و ناتان الیس مشکلات زیادی برای مخالفان ایجاد کرده اند.

با این حال، GT قدرت شلیک خود را دارد و از بازیکنانی مانند گیل، سودارشان و شانکار که در 32 سالگی شکوفا شده بود، قدرت شلیک خود را دارد. .

اگر آخرین ضرب و شتم خیره کننده رینکو نبود، ویجی ممکن بود برای تلاشی عالی به او ضربه بزند. متأسفانه اینطور نبود و در آخرین توپ یاش دیال همه چیز وارونه شد.

GT ممکن است نگاهی دیگر به ترکیب بولینگ خود بیندازد و ببیند که چگونه می توانند بازیکنان خود را به طور موثرتری بچرخانند.

آنها با چهار بازیکن برتر در شامی، جاش لیتل، آلزارا جوزف و رشید در تیم خود، پس از به ثمر رساندن 204 بازی را نباختند. اما باز هم، این IPL است و یک رینکو وجود دارد که می‌خواهد خیلی بد خودش را ثابت کند.

دستورات (از):

پادشاهان پنجاب: شیخار داوان (ج)، آرشدیپ سینگ، بالتی سینگ، راهول چهار، سام کوران، ریشی داوان، ناتان الیس، گورنور برار، هارپریت برار، هارپریت سینگ، ویدوات کاوراپا، لیام لیوینگستون، موهیت رتی، پرابسیمران سینگ راباداخاک، ، ام شاهرخ خان، جیتش شارما، شیوام سینگ، متیو شورت، سیکندررضا، آثاروا تاید.

تایتان های گجرات: هاردیک پاندیا (ج)، سریکار بهارات، آلزاری جوزف، جاش لیتل، آبیناو منوهار، دیوید میلر، محمد شامی، دارشان نالکنده، نور احمد، ارویل پاتل، رشید خان، رایدیمن ساها، آر. سای کیشور، سای سودارسان، پرادیپ سانگوان، داسون شانکا، ویجی شانکار، موهیت شارما، شیوام ماوی، شوبمن گیل، اودین اسمیت، راهول تواتیا، متیو وید، جایانت یاداو، یاش دیال.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله