دیوید وارنر “بازی در برابر تیم شما”: هاربهاجان سینگ، ستاره سابق هندی Lambast DC

دیوید وارنر پنجاه و هشتمین نیم قرن خود را در لیگ برتر هند (IPl) روز سه شنبه مقابل هندی های بمبئی به ثمر رساند. نیم قرن کاپیتان دهلی کاپیتالز با 43 توپ به دست آمد و سومین امتیاز 50 امتیازی او در IPL 2023 بود. با این حال، این کافی نبود زیرا DC چهارمین مسابقه خود را در یورتمه باخت. سپس، در حالی که MI به 2 ران از آخرین توپ نیاز داشت، وارنر در پرتاب کمی اشتباه کرد زیرا تیم دیوید و کامرون گرین دو ران را تکمیل کردند تا اولین برد MI در فصل را قطعی کنند.

وارنر در پاسخ به این سوال که آیا پرتاب او می‌توانست دقیق‌تر باشد، زمانی که آبیشک پورل، ویکت بان DC مجبور شد برای پرتاب بلند خود به ارتفاع بپرد، وارنر گفت: “تیمی دیوید در سمت اشتباه قرار داشت، بنابراین سعی کردم آن را به همین شکل حفظ کنم. ارتفاع”.

با این حال، بزرگان هندی هاربهاجان سینگ و ویرندر سهواگ قانع نشدند. با آخرین توپ، دو توپ طول کشید، او باید کنار می ایستاد. کنار طناب ایستاده بود. او در حال گلزنی است، اما این عوامل کوچک باید در نظر گرفته می شد.

گل زدن به این ترتیب چه فایده ای دارد. او باید سریع بکشد. هاربهاجان در مصاحبه با ستاره اسپورت گفت: مثل این است که او مقابل تیمش بازی می کند. همچنین، من فکر می‌کنم این کاملاً تأییدی است بر آنچه او در مورد نقش بازی گفت. هیچ کس آنقدر زمان برای فکر کردن در جمع کردن و پرتاب توپ ندارد.»

پیش از این، عرفان پاتان، بازیکن سابق هندی همه کاره نیز از نرخ ضربات وارنر انتقاد کرده بود. چگونه هیچ کس به نرخ ضربات دیوید وارنر اشاره نمی کند؟ او مدتی است که با ضربه پایین بازی می کند…» او در توییتر خود نوشت.

دودا گانش بازیکن سابق تیم هند در توییتی نوشت: “آیا دیوید وارنر و کی‌ال راهول در حال رقابت با یکدیگر هستند؟”

روهیت شارما در حالی که در مورد این مسابقه صحبت می‌کرد، در 25 اینینگ در مسیر اولین IPL خود در نیم قرن گذشته بود، قبل از اینکه سرخپوستان بمبئی بر لحظاتی پرتنش غلبه کنند و روز دوشنبه برنده آخرین توپ مقابل دهلی کپیتالز شوند.

دیوید وارنر قبل از اینکه آکسار پاتل دوباره مهارت‌های بسیار بهبود یافته‌اش را با توپ 54 توپ 25 نشان دهد، 51 توپ را به ثمر رساند تا پس از اینکه سرخپوستان بمبئی میزبان را در رقابت قرار دادند، پایتخت دهلی را به 172 توپ برساند.

با خشک شدن زمین نسبت به بازی اول در اینجا و انگشتان دست که کمک زیادی می کردند، سرخپوستان بمبئی کار سختی در پیش داشتند، اما روهیت با 65 توپ درجه یک خود، به تیمش کمک کرد تا اولین برد خود در مسابقات را ثبت کند. فصل

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله