راوی شاستری می گوید بازگشت روهیت شارما به فرم نشانه خوبی برای سرخپوستان بمبئی است

روهیت شارما کاپیتان هندی های بمبئی© BCCI

مربی سابق هند راوی شاستری معتقد است که بازگشت روهیت شارما به فرم نویدهای خوبی برای هندی‌های بمبئی، قهرمان پنج دوره لیگ برتر هند است. MI سه‌شنبه شب با شش ویکت دهلی کپیتالز را شکست داد تا اولین برد خود در سه بازی را ثبت کند. دی سی امتیاز 172 را به ثمر رساند که توسط MI در آخرین توپ تعقیب شد، با کاپیتان روهیت که ضربه کاپیتانی 65 را بازی کرد، اولین پنجاه او پس از 24 اینینگ.

روهیت شارما در کاهش فشار علیه دهلی عالی بود. او تیم را در خط مقدم رهبری کرده است و این بازی پیروزی برای او و هندی‌های بمبئی دنیای خوبی خواهد داشت.

این برد به MI اعتماد به نفس زیادی برای حضور در مسابقات می دهد.” در همین حال، سونیل گاواسکار افسانه‌ای از ماهندرا سینگ دونی، کاپیتان سوپر کینگز چنای می‌خواهد که به او زمان بیشتری بدهد.

پس از یک برد شیک در آخرین بازی خارج از خانه خود در ورزشگاه Wankhede در بمبئی، CSK در یک مسابقه پر فشار روز چهارشنبه در خانه میزبان راجستان رویالز خواهد بود. این دویستمین بازی Dhoni به عنوان کاپیتان CSK خواهد بود.

“امیدوارم MS Dhoni در ترتیب ضربه زدن بالاتر برود. اینکه او می تواند بیش از دو یا سه اور در بازی ها انجام دهد. او می‌تواند این کار را برای CSK با ضربه زدن‌اش انجام دهد زیرا می‌تواند دوهای بزرگ را به ثمر برساند.» گاواسکار گفت.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله