راجستان رویالز XI مقابل چنای سوپر کینگز، IPL 2023 را پیش بینی کرد: آیا رایان پاراگ جای خود را حفظ خواهد کرد؟

رایان پاراگ در مقابل دهلی کپیتالز به دلیل 7 بازی اخراج شد© AFP

راجستان رویالز در مسابقه آتی خود در IPL 2023 در روز چهارشنبه در استادیوم MA Chidambaram در چنای به مصاف Chennai Super Kings خواهد رفت. راجستان رویالز پس از شکست دهلی کپیتالز با 57 ران در تقابل قبلی خود به این مسابقه خواهد آمد. بتسمن رایان پاراگ در چند بازی اخیر مورد انتقاد قرار گرفته است زیرا او عملکردهای پایین‌تری داشته است. با اینکه Dhruv Jurel ارزش خود را با یک نمایش درخشان با خفاش ثابت کرد، جالب است که ببینیم آیا مدیریت تیم به جای رایان با او همراه می شود یا خیر.

جفت افتتاحیه پویا راجستان رویالز به شکل Jos Buttler و Yashaswi Jaiswal با یک “آزمون چرخش” با کیفیت در زمین دشوار Chepauk روبرو خواهند شد زیرا آنها با برخی از مجموعه‌های فرمت کوتاه کلاس جهانی در خط تولید CSK روبرو هستند.

کاپیتان انگلیس و شریک هندی جوانش هر کدام چند پنجاه گل زدند و آن هم با نرخ ضربه سالم 180.95 برای باتلر و 164.47 برای جیسوال.

اما از سه بازی که رویالز تا به حال انجام داده است، دو بازی در گواهاتی بوده است که صاف ترین عرشه در بین تمام سالن ها بوده است. پیست حیدرآباد نیز به نفع خفاش‌بازان بارگیری شد.

و ناگهان به چنای می آیند، جایی که توپ می تواند بگیرد و همچنین با پیشرفت مسابقه سرعت خود را کاهش دهد. نوار همیشه یک عامل مهم در چنای است زیرا تعقیب هر چیزی بالاتر از 170-175 می تواند یک پیشنهاد مخاطره آمیز باشد.

XI پیش بینی شده در مقابل CSK:یاشاسوی جیسوال، جاس باتلر، سانجو سامسون (ج/هفته)، دودوت پادیکال، دهروو جورل/رایان پاراگ، شیمران هتمایر، جیسون هولدر، راویچاندران آشوین، ترنت بولت، کی ام آصف، یوزوندرا چاهال.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله