“کمی به خودت بده…”: توصیه راوی شاستری به سوریاکومار یاداو بی رنگ

راوی شاستری از سوریاکومار یاداو خواست که در شروع ضربه خود صبورتر باشد.© BCCI/IPL

سوریاکومار یاداو پس از نفوذ به تیم هند در سال 2021، زمانی به نظر می رسید که مردی در یک ماموریت است. با این حال، Suryakumar، که رهبر شماره 1 T20I است، طلسم ضعیفی با خفاش دارد. سوریاکومار که به‌خاطر کریکت ابتکاری و ضدحمله‌اش شناخته می‌شود، حتی برای لمس توپ تلاش کرد و در جریان بازی ODI هند که اخیراً در مقابل استرالیا به پایان رسیده بود، برای سه توپ طلای متوالی از زمین خارج شد. مبارزات او در دو بازی اول Mumbai Indians IPL 2023 ادامه یافت.

در حالی که سوریاکومار در 15 بازی اول مقابل RCB اخراج شد، سوریاکومار در آخرین مسابقه مقابل چنای سوپر کینگز تنها یک دوش داشت.

پیش از بازی MI مقابل دهلی کپیتالز در روز سه شنبه، راوی شاستری سرمربی سابق هند از سوریاکومار خواست در شروع ضربات خود صبورتر باشد.

نوری در انتهای تونل خواهد بود و او خیلی زود آن را خواهد دید. و چون آن را ببیند آن را به چنگ می آورد و بهترین استفاده را از آن می کند. بنابراین توصیه به او این است که زودتر به خودش وقت بدهد، حتی اگر کریکت T20 باشد.”

شاستری اضافه کرد که سوریاکومار که در T20Is بیش از 175 ضربه می زند، باید زمان بیشتری را روی چین بگذراند تا بتواند پاهای خود را پیدا کند.

“یک شوت خوب و شما در راه هستید. این چیزی است که او به آن نیاز دارد – یک ضربه خوب و کمی زمان در نقطه چین. نه 20-30 دقیقه، شاید شش یا هشت توپ و فکر می کنم او خوب باشد.” شاستری، که به عنوان مفسر IPL 2023 عمل می کند، اضافه کرد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله