کاویا ماران خوشحال است زیرا مارکو یانسن سوریاکومار یاداو را در بازی SRH و MI اخراج کرد. نگاه کن

در حالی که سایر خفاش‌بازان هندی بمبئی مقابل سان رایزرز حیدرآباد در بازی IPL 2023 خوش‌گذرانی کردند، سوریاکومار یاداو با 7 شکست ارزان شد. به جز 43 بازی مقابل کلکته نایت رایدر، سوریاکومار در سایر مسابقات موفق به گلزنی دو رقمی نشد. روز سه شنبه، سوریاکومار توسط مارکو یانسن اخراج شد زیرا پس از تلاشی شجاعانه توسط آیدن مارکرام دستگیر شد. این تلاش توسط دارنده امتیاز SRH مورد قدردانی قرار گرفت.

تماشا کنید: حالت چهره کاویا ماران در حالی که یانسن سوریاکومار را رد می کند

اولین بازی پنجاه کامرون گرین در IPL و کمئوی تماشایی تیلاک وارما، سرخپوستان بمبئی را در روز سه شنبه در مقابل سانرایزرز حیدرآباد به امتیاز چالش برانگیز 192 بر 5 رساندند. به غیر از وارما و گرین که به سرعت در حال رشد بودند (64 توپ از 40 توپ)، دیگر کمک‌های کاپیتان روهیت شارما (28 بر 18) و ایشان کیشان (38 بر 31) پس از انتخاب تیم میزبان به کاسه انجام شد.

وارما 20 ساله (37 از 17) ضربه زن برجسته در ترکیب پر ستاره بمبئی بوده است و استعداد و مهارت کمیاب او دوباره در نقش اول بسیار مهم او به نمایش گذاشته شد.

بمبئی تلاش کرد تا در میانه راه حرکت کند، اما ضربه با کیفیت وارما باعث شد که اینینگ ها تقویت شوند.

مارکو یانسن لاغر اندام به خاطر 21 دوش در اور پانزدهم مجازات شد، زمانی که وارما او را برای شش بازی بعدی فرستاد، یکی در گوشه گاو و دیگری بالای سر پرنده.

در اوور بعدی، پنجه جنوبی به زیبایی از مچ دست خود برای یک اکستر کاور چهار بر روی مایانک مارکانده ساق پا استفاده کرد، قبل از اینکه حداکثر برای 14 ران اوور به او ضربه بزند.

گرین که در ابتدا برای به دست آوردن زمان مناسب تلاش می کرد، پس از اخراج وارما هدایت را بر عهده گرفت. این راست دست قدبلند، سه ضرب چهار متوالی از T Natarajan زد تا نیم قرن خود را بازگرداند و سپس در 20 ران اوور، شش ضرب متوالی به دست آورد.

ناتاراجان در اور 20 دوش را واگذار کرد و در 4 اور خود 50 ران را واگذار کرد. بمبئی موفق شد در پنج اور آخر 62 دوش به ثمر برساند.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله