روهیت شارما خوشحال شد، آرجون تندولکار اولین ویکت IPL را در مسابقه تنگاتنگ MI در مقابل SRH گرفت. نگاه کن

تماشا کنید: روهیت شارما خوشحال شد، آرجون تندولکار اولین ویکت IPL را در فینال فشرده MI vs SRH گرفت.

آرجون تندولکار پس از اسکال کردن اولین ویکت خود در IPL 2023 با هم تیمی های MI جشن می گیرد.© توییتر

اولین بازی آرجون تندولکار در IPL زمانی که او اولین بازی خود در لیگ برتر هند (IPL) را برای هندی‌های بمبئی مقابل کلکته نایت رایدرز انجام داد، بسیار دنبال شد. در حالی که آرجون، پسر ساچین تندولکار در اولین مسابقه خود موفق به زدن یک ویکت نشد، انتظار در دومین مسابقه او پایان یافت، همچنین در آخرین مسابقه پر تنش مقابل سان رایزرز حیدرآباد. در حالی که SRH در آخرین اور به 20 ران نیاز داشت، آرجون اولین ویکت خود را روی توپ پنجم اسکالپ کرد، زمانی که بوونشوار کومار را که توسط روهیت شارما در کاورها گرفتار شده بود اخراج کرد. قبل از آن، آرجون به نظر می‌رسید که دارد نقشه را دنبال می‌کند و چند بازیکن خوب را تحویل می‌دهد تا خفاش‌های SRH را بیرون نگه دارند.

MI در نهایت با 14 ران برنده شد زیرا روهیت شارما از اینکه آرجون اولین ویکت خود را گرفت خوشحال شد.

تماشا کنید: آرجون تندولکار اولین ویکت IPL را در Tense Over می گیرد، روهیت هیجان زده است

هندی‌های بمبئی روز سه‌شنبه در لیگ برتر هند با 14 دوش سانرایزرز حیدرآباد میزبان را شکست دادند. کامرون گرین یک نیم قرن به موقع به سرخپوستان بمبئی کمک کرد تا پس از درخواست خفاش، مجموع چالش برانگیز 192 را برای پنج نفر ثبت کنند. سپس میزبان در فواصل منظم به از دست دادن ویکت ادامه داد و در 19.5 اور به مدت 178 باول بیرون رفت.

پیش از این، گرین 64 تا 40 اینینگ شکست ناپذیر را با شش ضرب و چند امتیاز حداکثر به ثمر رساند.

ایشان کیشان (38) و تیلاک ورما (37) نیز کمک های ارزنده ای داشتند.

مارکو یانسن (2/43) دو ویکت برای تیم میزبان گرفت، در حالی که بوونشوار کومار (1/31) و تی. ناتاراجان (1/50) هر کدام یک ویکت گرفتند.

امتیازات مختصر: هندی های بمبئی 192 برای 5 در 20 اور (کامرون گرین 64 خارج نشد؛ مارکو جانسن 2/43) سان رایزرز حیدرآباد 178 در 19.5 اور (مایانک آگاروال 48؛ رایلی مردیت 2/33)

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله