“او به من دستور می دهد…”: آرجون تندولکار به توصیه پدر ساچین در اولین ویکت IPL

آرجون تندولکار بازی روز سه شنبه مقابل سان رایزرز حیدرآباد در لیگ برتر هند (IPL) 2023 را برای همیشه به یاد می آورد. به هر حال، این مسابقه ای بود که 23 ساله تیم هندی بمبئی اولین ویکت خود را در مسابقات نخبگان T20 به دست آورد. پدر و بزرگ کریکت او ساچین تندولکار در رختکن MI حضور داشت زمانی که آرجون ویکت بوونشوار کومار را در آخرین اوور تعقیب و گریز 193 ران SRH در برابر MI اسکالپ کرد. زمانی که SRH نیاز به 20 داشت، آرجون آخرین اور را دریافت کرد. MI در نهایت با 14 ران برنده مسابقه شد. پس از گرفتن اولین ویکت خود، آرجون در مورد آنچه ساچین به بازی خود آورده است صحبت کرد.

بدیهی است که گرفتن اولین ویکت IPL بسیار عالی بود. من فقط باید روی آنچه در دست داشتم، روی برنامه و اجرای آن تمرکز می کردم. برنامه ما این بود که فقط توپ را باز کنیم و مرز طولانی را وارد بازی کنیم و ضربه زن را مجبور کنیم تا تمام مسیر را بزند. سمت بلندتر،» او گفت.

“من عاشق بولینگ هستم، خوشحالم که هر زمان که کاپیتان از من بخواهد بولینگ بازی می کنم و فقط به برنامه تیم پایبندم و تمام تلاشم را می کنم. ما (ساچین تندولکار و او) در مورد کریکت صحبت می کنیم، قبل از بازی در مورد تاکتیک ها صحبت می کنیم و او به من می گوید آنچه را که در هر بازی تمرین می کنم، برگردانم. من فقط روی آزادی خود تمرکز کردم و با طول و خطوط خوب رو به جلو بازی کردم. اگر نوسان داشته باشد، این یک امتیاز است، اگر نه، همینطور باشد.”

در صحبت کردن از بازی، کامرون گرین در راه رسیدن به یک IPL 50 قبل از اینکه آرجون تندولکار در تلاشی تاول‌آمیز به مقام 20 برسد، قدرت بی‌رحمانه‌اش را به نمایش گذاشت و هندی‌های بمبئی با 14 ران بر سانرایزرز حیدرآباد برای سومین برد متوالی خود در روز سه‌شنبه پیروز شدند. گرین (64 نه از 40) و تیلاک وارما (37 از 17) سرخپوستان بمبئی را پس از قرار گرفتن در خفاش به امتیاز 192 برای پنج نفر رد کردند.

از آنجایی که توپ عجیب به چوب اصابت نکرد، از همان ابتدا رسیدن به مرزها دشوار بود، اما سانرایزرز پس از یک بازی معمولی قدرتی، با کمک بازکننده‌های مایانک آگاروال (48 بر 41) و هاینریش کلاسن (36 بر 16) توانستند به عمق بیشتری بپردازند. ).

در نهایت، آنها کوتاه آمدند و 178 اور در 19.5 اور، سومین شکست آنها در پنج بازی، حذف شدند.

در حالی که آگاروال دو دوهای بسیار مورد نیاز را داشت، ضربه کلاسن بود که بر بمبئی فشار آورد. این بازیکن آفریقای جنوبی هدایت پیوش چاولا را بر عهده گرفت و او را در 21 دونده با یک چهار و شش شکست داد.

سان‌رایزرز به 60 توپ از 30 توپ آخر نیاز داشت، مارکو یانسن (13 بر 6) و واشنگتن ساندار (10 بر 6) بازی را با یک سری مرزها جالب می‌کردند، قبل از اینکه توپ دوم بهای دوندگی اجباری بین ویکت‌ها را بپردازد.

تندولکار با انجام دومین بازی خود در IPL، دوباره دو اور با توپ جدید انجام داد و قبل از بازگشت به یک فینال پرفشار با Sunrisers که نیاز به 20 ران داشت، به پایان رسید.

تندولکار کاسه پر و پهن را انتخاب کرد و توانست کار را برای تیمش انجام دهد. او اولین ویکت IPL خود را در این فرآیند برداشت.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله