جدول امتیازات IPL 2023 به روز شد، لیست نارنجی و بنفش بعد از SRH در مقابل MI: MI به رتبه ششم رفت

هندی‌های بمبئی روز سه‌شنبه در ورزشگاه بین‌المللی راجیو گاندی در حیدرآباد، سانرایزرز حیدرآباد را با ۱۴ ران در مسابقه IPL 2023 شکست دادند. وقتی از M.I خواسته شد ابتدا خفاش کند. پس از اینکه کامرون گرین یک ضربه شکست ناپذیر از 64 توپ از 40 توپ را به نمایش گذاشت، در 20 اور 192/5 را ثبت کرد. به غیر از او، ایشان کیشان 38 توپ از 31 توپ را شکست. بعد از آن که پیوش چاولا، جیسون بهرندورف و رایلی مردیت هر کدام دو ویکت را به دست آوردند، SRH 14 ران کوتاه بود. با این برد، MI به رده ششم صعود کرد و SRH در رده نهم باقی ماند. راجستان رویالز همچنان در صدر جدول امتیازات قرار دارد.

0k8ma4go

کلاه نارنجی و بنفش

فاف دو پلسیس، کاپیتان RCB، با 259 دوش در پنج بازی، در صدر جدول امتیازدهی است. تیلاک ورما از MI با مجموع 214 دوش در پنج مسابقه در رده هفتم قرار دارد. از سوی دیگر، یوزوندرا چاهال اسپینر راجستان رویالز، کلاه بنفش را با 11 ویکت نگه می دارد. پیوش چاولا از MI با هفت ویکت در رده نهم قرار گرفت.

کامرون گرین در راه رسیدن به یک IPL 50 قبل از اینکه آرجون تندولکار در یک مسابقه هیجان‌انگیز به مقام بیستم برسد، قدرت بی‌رحمانه‌اش را به رخ کشید و هندی‌های بمبئی در روز سه‌شنبه سومین برد متوالی خود را در حیدرآباد با 14 ران شکست دادند.

گرین (64 نه از 40) و تیلاک وارما (37 از 17) سرخپوستان بمبئی را پس از قرار گرفتن در خفاش به امتیاز 192 برای پنج نفر رد کردند. از آنجایی که توپ عجیب به چوب اصابت نکرد، از همان ابتدا رسیدن به مرزها دشوار بود، اما سانرایزرز پس از یک بازی معمولی قدرتی، با کمک بازکننده‌های مایانک آگاروال (48 بر 41) و هاینریش کلاسن (36 بر 16) توانستند به عمق بیشتری بپردازند. ).

در نهایت، آنها کوتاه آمدند و 178 اور در 19.5 اور، سومین شکست آنها در پنج بازی، حذف شدند.

در حالی که آگاروال دو دوهای بسیار مورد نیاز را داشت، ضربه کلاسن بود که بر بمبئی فشار آورد. این بازیکن آفریقای جنوبی هدایت پیوش چاولا را بر عهده گرفت و او را در 21 دونده با یک چهار و شش شکست داد.

سان‌رایزرز به 60 توپ از 30 توپ آخر نیاز داشت، مارکو یانسن (13 بر 6) و واشنگتن ساندار (10 بر 6) بازی را با یک سری مرزها جالب می‌کردند، قبل از اینکه توپ دوم بهای دوندگی اجباری بین ویکت‌ها را بپردازد.

تندولکار با انجام دومین بازی خود در IPL، دوباره دو اور با توپ جدید انجام داد و قبل از بازگشت به یک فینال پرفشار با Sunrisers که نیاز به 20 ران داشت، به پایان رسید.

تندولکار کاسه پر و پهن را انتخاب کرد و توانست کار را برای تیمش انجام دهد. او اولین ویکت IPL خود را در این فرآیند برداشت.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله