برای چهارمین بار در تاریخ IPL! روهیت شارما با سبکی وارد باشگاه خفاش کاران نخبه می شود

تصویر فایل کاپیتان MI روهیت شارما© BCCI/IPL

روهیت شارما روز سه شنبه پس از به ثمر رساندن 6000 ران در مسابقات نخبگان T20 وارد یک باشگاه ویژه در لیگ برتر هند (IPL) شد. این تنها چهارمین بار در تاریخ IPL است که یک batsman بیش از 6000 دوش در IPL به ثمر رسانده است. ویرات کوهلی، شیخار داوان و دیوید وارنر تنها بت‌بازان دیگری هستند که بیش از 6000 دوش به ثمر رسانده‌اند. روهیت در سومین اوور اینینگ MI با چهار خاموش کردن SRH از اسپینر واشنگتن ساندار به این نقطه رسید.

پیش از این، آیدن مارکرام، کاپیتان سان‌رایزرز حیدرآباد موفق شد روز سه‌شنبه در ورزشگاه بین‌المللی راجیو گاندی در حیدرآباد، مقابل هندی‌های بمبئی در لیگ برتر هند (IPL) 2023 به میدان برود. Sunrisers Hyderabad و Mumbai Indians با پیروزی در دو بازی اخیر متوالی خود بازگشته اند. نتیجه هر دو تیم یکسان بود.

آیدن مارکرام، کاپیتان SRH در طول قرعه کشی گفت که آنها با هر بازی در حال پیشرفت هستند.

“ما ابتدا کاسه می‌زنیم. ویکت کمی خشک‌تر به نظر می‌رسد، امیدوارم با شبنم بهتر شود. نه 16 (بدون تغییر). ما خواهیم دید که شرایط چگونه ایجاد می‌شود و از آنجا تنظیم می‌کنیم. ما باید بازی خود را بهبود دهیم. ما او گفت: “بازی به بازی بازی به بازی بهبود می‌یابد. این در مورد افراد است که گزینه‌ها را یاد می‌گیرند و به آنها اعتماد می‌کنند.”

روهیت شارما کاپیتان MI گفت که آنها بر روی بازی کریکت خوب تمرکز خواهند کرد.

“این فوق العاده بود، 15 سال از IPL راه درازی را پیموده است. پیشرفت از قدرت به قدرت. بسیاری از اتفاقات خوب در 15 سال رخ داده است. ما باید کریکت خوبی بازی کنیم. ما چالش های ارسال مجموع را درک می کنیم. ما نیاز داریم. برای ارزیابی شرایط. دوان از دست می‌دهد و جیسون بهرندورف به جای او می‌آید. جیسون همیشه قرار بود بازی کند، اما بازی قبل خیلی خوب نبود. حالا می‌تواند برود.”

با ورودی های ANI

موضوعات مطرح شده در این مقاله