چگونه سرخپوستان بمبئی اولین ویکت IPL آرجون تندولکار را جشن گرفتند. نگاه کن

تماشا کنید: هندی‌های بمبئی چگونه ویکت IPL Maiden Arjun Tendulkars را جشن می‌گیرند

برای جشن گرفتن اولین ویکت خود در مسابقات، مدیریت MI یک کیک ویژه برای آرجون گرفت.© توییتر

آرجون تندولکار اولین ویکت لیگ برتر هند (IPL) خود را در حالی که هندی‌های بمبئی (MI) در ورزشگاه راجیو گاندی در حیدرآباد با 14 ران شکست دادند، به دست آورد. آرجون در حالی که خونسردی خود را حفظ کرد تا سومین برد متوالی MI را به دست آورد، 20مین اوور مهم اینینگ را به ثمر رساند. آرجون، بوونشوار کومار از SRH را حذف کرد و روهیت شارما به راحتی در پوشش بازی گرفت.

برای جشن گرفتن اولین ویکت خود در مسابقات، مدیریت MI یک کیک ویژه برای آرجون گرفت.

آرجون در مورد استراتژی خود پس از بازی، گفت که قصد دارد با کاسه یورکی های گسترده بازی کند. آرجون ادعا کرد که او اغلب در مورد بازی با پدرش ساچین صحبت می کند و آنها با هم بحث های تاکتیکی دارند.

“برنامه من فقط این بود که کاسه ای پهن کنم و کاسه بتمن ها را پهن تر کنم. بله، من واقعاً می خواستم کاسه بازی کنم. من عاشق بولینگ هستم و خوشحال خواهم شد که هر زمان که بخواهم کاسه بزنم. ما [Sachin and him] در مورد کریکت زیاد صحبت کنید ما در مورد تاکتیک ها و برنامه ها صحبت می کنیم. من فقط روی آزادی و طولی که می خواهم کاسه کنم تمرکز کردم. اگر نوسان کند، این یک امتیاز است. آرجون در مراسم ارائه پس از بازی گفت.

50 از کامرون گرین و به دنبال آنها جیسون بهرندورف، رایلی مردیت و پیوش چاولا به هندی‌های بمبئی (MI) کمک کردند تا در 14 ران پیروز شوند زیرا در لیگ برتر هند (IPL) با 178 بازی مقابل سانرایزرز حیدرآباد (SRH) بازی کردند. ) مسابقه 2023 در ورزشگاه بین المللی راجیو گاندی در اینجا روز سه شنبه.

برای MI، بهرندورف، مردیث و چاولا هر کدام دو ویکت گرفتند در حالی که آرجون تندولکار اولین ویکت IPL خود را به دست آورد. مایانک آگاروال با 48 گل بر 41 برای حیدرآباد بهترین گل را به ثمر رساند، در حالی که هاینریش کلاسن 36 توپ در 16 توپ را به نمایش گذاشت. آرجون با اولین ویکت IPL خود این برد را قطعی کرد و این پیروزی را برای سرخپوستان بمبئی به سه پیروزی متوالی تبدیل کرد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله