“چه بازیکنی”: ویرات کوهلی پس از Explosive fifty IPL 2023 به Wriddhiman Saha ادای احترام می کند.

Wriddhiman Saha روز یکشنبه یک ضربه جادویی مقابل LSG انجام داد.© BCCI

شوبمن گیل 94 شکست ناپذیر و وریدیمن ساها 81 گلزنی کردند تا گجرات تایتانز 227 گل برای دو – چهارمین مجموع آنها در فصل – مقابل لاکنو سوپر جاینتز در لیگ برتر هند 2023 در ورزشگاه نارندرا مودی در احمدآباد روز یکشنبه به ثمر رساند. ساها و گیل 142 دوش برای اولین ویکت تنها در 12.1 اور انجام دادند و رکوردی را برای بالاترین شراکت برای هر ویکت به ثبت رساندند، زیرا LSG علیرغم وارد کردن هشت بولر در حمله، مهلتی نداشت.

همچنین دومین جایگاه برتر هر تیم در هر ویکت در این IPL و بالاترین مجموع تایتان گجرات در تاریخ IPL از زمان اولین حضورشان در فصل گذشته بود.

ساها در مجموع چهار شش شش و 10 چهار ضرب زد تا 81 ران از 43 توپ به ثمر برساند. اگرچه گیل کمی دیر باز شد، اما این ساها بود که از یک طرف برای GT شلیک می کرد.

ویرات کوهلی، رقیب هند و سلطنتی بنگلور، از ضربه ساها خوشحال شد. او تصویری از سها از بازی را در استوری اینستاگرام منتشر کرد و با یک ایموجی کف زدن نوشت: “چه بازیکنی”.

et1haoc8

در طول مسابقه، گجرات تایتانز همچنین رکورد کلی خود را برای بیشترین دویدن در نیمه اوور بهبود بخشید.

پس از به ثمر رساندن 65 گل مقابل چنای سوپر کینگز در آغاز فصل، زوج ساها-گیل بالستیک شدند و 78 ران در شش اور اول اضافه کردند و در هر اور 13 گل به ثمر رساندند.

هاردیک پاندیا 25 توپ از 15 توپ به ثمر رساند در حالی که دیوید میلر 21 توپ را به ثمر رساند نه از 12 توپ تا GT را به یک مجموع بزرگ برساند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله