“حسرت ابدی”: ستاره سابق هند در مورد اشتباه سندیپ شارما

بدون توپ ساندیپ شارما به قیمت بازی راجستان رویالز تمام شد© BCCI/Sportzpics

لیگ برتر هند (IPL) به خلق لحظات خیره کننده در نسخه 2023 لیگ ادامه داد. شادی راجستان رویالز در یکشنبه شب در عرض چند ثانیه به عذاب تبدیل شد، زمانی که ضربان‌دار ساندیپ شارما مجبور شد آخرین تحویل مسابقه را به دلیل یک توپ بدون توپ انجام دهد. در پایان، آخرین توپ مسابقه، شش ضربه زن سانرایزرز حیدرآباد، عبدالصمد بود که باعث شد تیمش با 4 ویکت برنده مسابقه باشد. در حالی که این یک برد فوق العاده برای SRH بود، برای Sandeep از RR، این یک لحظه پشیمانی بود که فراموش کردن آن برای مدت طولانی برای او دشوار بود.

Lakshmipathi Balaji، بازیکن سابق هند و چنای سوپر کینگز، که خود یک توپ‌باز است، احساس نمی‌کند سندیپ در هر زمانی از زندگی‌اش آن لحظه را فراموش کند. بلاجی پس از بازی در گفتگو با ستاره اسپورت گفت که این پیشکسوت برای همیشه در دوران حرفه ای خود حسرت این لحظه را خواهد خورد.

اگر به آخرین بازی مقابل CSK فکر کنیم، Sandeep توانست بازی را در سه توپ آخر بازگرداند. در اینجا او یک فرصت دیگر داشت، اما متأسفانه هیچ یک از توپ ها برای او هزینه نداشت. آخرین توپ پرتاب شد

یک لحظه فکر کرد که مسابقه تمام شده است، اما صدای آژیر ناامید کننده شد. او برای همیشه از دست دادن توپ پشیمان خواهد شد. بالاجی پس از بازی به ستاره اسپورت گفت که این یک بازی قطعاً در ذهن او نقش خواهد داشت.

بالاجی سخنان ویژه ای برای تمجید از batsman SRH گلن فیلیپس داشت که با گل 7-بال 25 تیمش را از موقعیتی غیرمحتمل در شکار نگه داشت.

“فکر می‌کردم گلن فیلیپس از آن دسته بازیکنانی است که می‌تواند زمین‌بازان را بازی کند. SRH احتمالاً تصمیم گرفته است که فیلیپس در سه اور آخر زمانی که شما به دنبال یک امتیاز بزرگ هستید، برود. او توپ را به خوبی حفظ کرد و من مطمئن هستم که این به بازی کمک کرد. بالاجی گفت.

با این برد، SRH به تلاش خود برای حضور در پلی آف ادامه داد، اگرچه آنها نیاز دارند که بیشتر مسابقات لیگ باقیمانده خود را به نفع خود انجام دهند تا در جمع 4 تیم برتر قرار گیرند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله