خفاش‌های کریکت هندی سابق این تایتان‌های گجرات در فینال WTC بازی می‌کنند

دودا گانش از بازگشت ویدیمن ساهی به تیم برای فینال WTC حمایت کرده است© AFP

تیم هند برای بازی فینال آتی جام جهانی تست (WTC) مقابل استرالیا از خدمات ستاره های ریشاب پنت و کی ال راهول محروم خواهد بود. در حالی که پنت هنوز در حال بهبودی از جراحات ناشی از تصادف رانندگی در سال گذشته است، راهول به دلیل عقب افتادگی لگن که در اوایل ماه جاری در جریان یک بازی IPL متحمل شد، خود را از درگیری قله محروم کرد. با توجه به اینکه تیم تحت هدایت روهیت شارما فاقد یک ضربه زن واقعی دروازه بان ویکت در رده های خود است، دودا گانش، بازیکن همه کاره سابق هند، از بازگشت رایدیمن ساهی به ترکیب برای فینال های WTC حمایت کرده است.

گانش در توییتی نوشت: “سخا برای #WTCFinal؟”

نظرات او پس از آن بیان شد که ساها در جریان پیروزی 56 ران خود مقابل لاککنو سوپر جاینتز در مسابقه IPL 2023 در روز یکشنبه، 7 می، ضربه خیره کننده 81 را برای گجرات تایتانز به ثمر رساند.

ساها برای دومین قرن IPL خود آماده به نظر می رسید – اولین بار او نه سال پیش در IPL 2014 رخ داد – اما یک شکار شدید در میانه عمیق توسط پراک منکاد از آوش، کار او را متوقف کرد.

تیم تحت رهبری هاردیک پاندیا، که به لطف همکاری 142 ران رکوردی در حق رای دادن بین Shubman Gill (94 خارج از بازی) و Wriddhiman Saha (81) به بالاترین رقم تاریخ خود یعنی 227 برای دو نفر رسید، در نیمه دوم بازگشت قدرتمندی داشت. برای LSG تعقیب و گریز برای بیرون آمدن پیروز بر مبنایی جامع.

با تعقیب 228، LSG به 102 قوی برای یک در نیمه راه رسید، اما چرخ ها در نهایت از بین رفتند و GT آنها را با چند اور ضربه محکم به هم گره زد.

علیرغم اینکه کوینتون د کاک در اولین بازی فصلش 70 امتیاز درخشان کسب کرد و کایل مایرز با روحیه 48 در اوج، رده متوسط ​​LSG در یک تعقیب و گریز کوه فرو ریخت و با امتیاز 171 برای هفت در 20 اور به رقابت واگذار شد.

GT juggernaut هشتمین برد خود را در 11 مسابقه به ثبت رساند تا مجموع امتیازات خود را به 16 برساند و آنها را به پلی آف نزدیک کند.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله