“چهره ساچین بعد از آرجون…”: توییت هارشا بوگل احساسات پدر مغرور را خلاصه می کند.

آرجون تندولکار پس از دفاع با موفقیت در 20 ران در آخرین اور، نمایش را به پایان رساند تا پیروزی به یاد ماندنی را برای سرخپوستان بمبئی در لیگ برتر هند (IPL) 2023 به دست آورد. با هشت ویکت عقب افتادن SunRisers Hyderabad، آرجون تنها پنج ران را واگذار کرد و فیتیله بوونشوار کومار را انتخاب کرد. در توپ ماقبل آخر مسابقه این اولین ویکت او در این تورنمنت بود که در اولین مسابقه خود در هفته گذشته مقابل کلکته نایت رایدرز (KKR) بدون ویکت رفت.

آرجون که پسر بت‌زن افسانه‌ای ساچین تندولکار است، مسابقه را با ارقام 1//18 در 2.5 اور به پایان رساند.

ساچین در آخرین اوور آرجونا بسیار تنش به نظر می رسید. اما بعد از اینکه این بازیکن 23 ساله اولین ویکت IPL خود را گرفت همه چیز تغییر کرد.

همانطور که MI با 14 ران برنده بازی شد، مفسر و تحلیلگر ارشد کریکت هارشا بوگل توییتی منتشر کرد که در آن احساسات ساچین به عنوان یک پدر خلاصه شد.

بوگل در توییتی نوشت: «سال‌های زیادی است که @sachin_rt را دیده‌ام، اما چهره‌اش بعد از اینکه آرجون آخرین بار را بولد کرد، بسیار متفاوت و زیبا بود.

قابل ذکر است که ساچین و آرجون اولین زوج پدر و پسری هستند که در IPL بازی می کنند.

پس از پایان مسابقه، آرجون گفت که روی آزادی و طول مدت خود تمرکز کرده است.

بدیهی است که وقتی اولین ویکت IPL را گرفتم عالی بود. من فقط باید روی آنچه در دست داشتم، روی برنامه و اجرای آن تمرکز می کردم. برنامه ما این بود که فقط توپ را باز کنیم و مرز طولانی را وارد بازی کنیم و خفاش‌ها را مجبور کنیم که سمت طولانی‌تر را تمام کنند.

“من عاشق بولینگ هستم، خوشحالم که هر زمان که کاپیتان از من بخواهد بولینگ بازی می کنم و فقط به برنامه تیم پایبندم و تمام تلاشم را می کنم.

من فقط بر روی آزادی خود تمرکز کردم و خطوط خوبی را به جلو انداختم. اگر مردد باشد، این یک امتیاز است، اگر نه، همینطور باشد.” وقتی از او پرسیده شد که آیا در مورد کریکت با پدرش صحبت می‌کند، گفت: «ما در مورد کریکت صحبت می‌کنیم، قبل از بازی درباره تاکتیک‌ها صحبت می‌کنیم و او به من می‌گوید آنچه را که در هر بازی تمرین می‌کنم حفظ کنم».

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله