دیوید وارنر به عنوان تیم استرالیا برای فینال WTC، اولین آزمایش از دو آزمایش خاکستر، بازگشت

تحت فشار، دیوید وارنر روز چهارشنبه تبریر شد و در ترکیب استرالیا برای دو اولین آزمایش خاکستر و فینال جام جهانی آزمایش قرار گرفت، در حالی که میچل مارش، بازیکن همه کاره، فراخوانی دریافت کرد. وارنر بازکن کهنه کار پس از یک عملکرد ضعیف با خفاش که شک و تردیدهایی را ایجاد کرده که آیا زمان او تمام شده است، برای نجات حرفه خود می جنگد. اما این بازیکن 36 ساله در یک تیم 17 نفره به انگلیس سفر خواهد کرد که جاش اینگلیس را نیز به عنوان پوشش ویکت برای الکس کری و مارکوس هریس و متیو رنشاو به عنوان مهاجمان پشتیبان حضور دارند.

جایی برای batsman Peter Handscomb، که در تور آزمایشی اخیر هند حضور داشت و در حال حاضر در حال بازی کریکت کانتی در انگلستان است، وجود نداشت.

اسپینرهای اشتون آگار، میچل سوپسون و مت کونمن نیز که به هند سفر کرده بودند نیز نادیده گرفته شدند و تاد مورفی دومین اسپینر پس از ناتان لیون بود.

مهاجم مارش که برای مدت طولانی با مصدومیت دست و پنجه نرم می کرد، در صورت مصدومیت کامرون گرین به عنوان جایگزین احتمالی او باز می گردد.

جورج بیلی، رئیس انتخاب کنندگان گفت: “بریتانیای کبیر با آخرین تور ما در هند بسیار متفاوت است و برخی از تغییرات بر اساس شرایطی است که ما انتظار داریم.”

مارکوس، جاش و میچ به تیم باز می گردند و عمق و انعطاف با ارزشی را در مجموعه مهارت های خود فراهم می کنند.”

استرالیا در فینال جام جهانی تست در 7 ژوئن با هند در The Oval بازی خواهد کرد و پس از آن 5 Ashes Test در Edgbaston، Lord’s، Headingley، Old Trafford و The Oval برگزار خواهد شد.

بیلی گفت که انتخاب کنندگان تیم را پس از سه بازی اول ارزیابی خواهند کرد.

او گفت: «با توجه به چرخش کوتاه بین فینال WTC و اولین آزمایش خاکستر و طول تور، ما ارزشی در بررسی مجدد تیم بعد از دومین آزمایش خاکستر داریم.»

ترکیب استرالیا: پت کامینز (کاپیتان)، اسکات بولند، الکس کری، کامرون گرین، مارکوس هریس، جاش هازلوود، تراویس هد، جاش اینگلیس، عثمان خواجه، مارنس لابوشاگن، ناتان لیون، میچل مارش، تاد مورفی، متیو رنشو، استیو اسمیت ، میچل استارک، دیوید وارنر

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله