ویرات کهلی مردی را که در مرحله پایین او را بلند کرد، نشان می‌دهد: «می‌توانست به یک دیوانه خودخواه تبدیل شود اما…»

Virat Kohli در فرم عالی برای IPL 2023 است.© BCCI/IPL

ویرات کوهلی در لیگ برتر هند (IPL) 2023 عالی عمل می کند. او قبلاً سه نیم قرن گلزنی کرده است و در بین بهترین گلزنان لیگ قرار دارد. این فرم بسط عملکرد کوهلی برای هند در چند وقت اخیر است. کوهلی از زمان جام ملت های آسیا 2022 که اولین امتیاز T20I خود را به ثمر رساند، بسیار ثابت قدم بوده است. او اکنون از نظر قرون بین المللی پس از ساچین تندولکار بزرگ در رتبه دوم قرار دارد. با این حال، دوره طولانی منتهی به جام ملت های آسیا بود که در آن یک قرن خشکسالی باعث شد چندین کارشناس به این نکته اشاره کنند که کوهلی خوب نیست. کاپیتان سابق هند حتی یک استراحت کوتاه از بازی انجام داد.

او اخیراً در مورد مبارزات خود و نحوه کمک همسر و بازیگرش آنوشکا شارما به او صحبت کرده است.

«وقتی از چنین فضایی برمی گردی. آسان است که بلافاصله بگویید “آه، همه چیز خیلی خوب است، همه چیز خوب است”. بنابراین ابتدا نام آنوشکا را ذکر می کنم زیرا او سختی های حضور در این موقعیت را دیده است. او آن را می داند. او سالها آنجا بود. او می داند که برای کنترل فشار اجتماعی چه چیزی لازم است. بنابراین گفتگوهای او با من همیشه ارزشمند بود. ویرات کوهلی در گفتگو با رابین اوتاپا ستاره سابق CSK در جیو سینما گفت: او حقیقت را به من می گوید، حقیقت ساده.

«هیچ ملایمتی وجود ندارد. زیرا هیچ کس دیگری (واقعی) نیست. همیشه لایه های زیادی وجود دارد. این مسئولیت من است که حقیقت را به شما بگویم. بنابراین نحوه صحبت او با او در آن مرحله من را در جریان قرار داد تا آن را بررسی کنید. اگر به من سپرده می شد که همه چیز را بفهمم، تبدیل به یک دیوانه خودخواه می شدم. اگر او به پایین آوردن من به سطح ابتدایی ادامه دهد که دو نفر باید در سطحی باشند که عادی باشند و با هم رشد کنند، چابک تر، حتی بداخلاق تر می شدم. سپس وقتی بچه دار می شوید، چیزی که از بچه دار شدن یاد می گیرید حضور داشتن است. و من هرگز حضور نداشتم. او (وامیکا) همه کارها را در یک لحظه انجام می دهد، خوشحال از دیدن هویج.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله