چنای سوپر کینگز یازدهم را در مقابل سرخپوستان بمبئی پیش بینی کرد، IPL 2023: آیا میچل سانتنر مکانی را پیدا خواهد کرد؟

چنای سوپر کینگز روز شنبه در مسابقه IPL 2023 به مصاف هندی های بمبئی خواهد رفت. تیم تحت رهبری ام اس دونی پس از تقسیم امتیاز با لاکنو سوپر جاینتز در بازی قبلی خود به دلیل بارش باران به این مسابقه خواهد آمد. در تقابل قبلی خود در این فصل، CSK یک برد هفت ویکت با آجینکیا راهانه و راویندرا جادجا در صدر به دست آورد. میچل سانتنر بازیکن همه جانبه نیوزیلند نیز دو ویکت اسکالپ کرد اما در چند بازی اخیر نیمکت نشین بوده است. او به احتمال زیاد در بازی امروز جای ماهیش تکشانا را خواهد گرفت.

CSK پس از باخت به پنجاب کینگز در آخرین توپ هیجانی در 30 آوریل، امیدوار است که شانس آنها در بازی برگشت بعد از ناهار در خانه تغییر کند.

دوون کانوی (414 دوش) و روتوراج گایکواد (354 دوش) شروع‌های قدرتمندی ارائه کردند، اما مرتبه میانی نمی‌توانست بر اساس آن‌ها در برخی مواقع ساخته شود و اتاق فکر و طرفداران را گیج کردند.

در حالی که آجینکیا راهان باتجربه وزن خود را مانند شیوام دوبه بالا کشیده است، CSK امیدوار است که آمباتی رایودو و معین علی بتوانند با پایان مسابقات، گام بردارند.

بخش بولینگ با بازگشت دیپک چهار رونق گرفت. با این حال، بازیکنانی مانند توشار دشپنده (17 ویکت، نرخ اقتصادی: 12.11) علیرغم برداشتن ویکت‌ها دچار آسیب‌دیدگی شده‌اند که به هدف تیم لطمه زده است.

Jadeja، با توپ بسیار درخشان اما نه چندان با چوب، همیشه برای CSK همراه با ماهیش تکشانا و معین علی، کلیدی بود.

تماس هایی برای بازی با میچل سانتنر در ترکیب XI وجود داشته است، زیرا او می تواند جدا از بازی های بولینگ، با خفاش هم کار کند، اما باید دید که آیا تیم او را به جای موهن یا تکشانا خواهد آورد.

CSK پیش بینی XI در مقابل MI: دوون کانوی، روتورراج گایکواد، آجینکیا راهان، شیوام دوبه، معین علی، ام اس دونی (سی اند دبلیو کی)، راویندرا جادجا، میچل سانتنر/ماهیش تکشانا، دیپاک چهار، ماتیشا پاتیرانا، توشار دشپنده

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله