“کریکت رد-بال بازی نکنید”: توصیه شگفت انگیز MS Dhoni به ستاره CSK

MS Dhoni، کاپیتان چنای سوپر کینگز، روز شنبه به ماتیشا پاتیرانا، بازیکن جوان سریلانکایی توصیه کرد: حتی به کریکت ردبال نزدیک نشوید. این بازو اسپینر 20 ساله با نام مستعار بیبی مالینگا به دلیل الگوبرداری از بازی بولینگ خود در جایگاه سکوی سریلانکا، پس از ثبت ارقام عالی 3/15 در برد شش ویکت CSK مقابل سرخپوستان بمبئی، جایزه مرد مسابقه را به دست آورد. دونی حواسش به حرکت مستعد آسیب دیدگی یک بولر بود و به پاتیرانا و همچنین مدیران کریکت سریلانکا در مورد بازی با او در تمام فرمت های بازی هشدار داد.

“افرادی که اقدامات پاکیزه ندارند، خفاش‌بازان، انتخاب آن دشوار است. اما ثبات و سرعت او او را خاص می کند.

“من احساس می کنم او نباید کریکت قرمز توپ بازی کند، حتی نزدیک به آن، او فقط می تواند در مسابقات ICC بازی کند. او جوان است و برای کریکت سریلانکا دارایی بزرگی خواهد بود. آخرین باری که آمد، لاغر بود اما حالا او عضله گذاشته و قوی‌تر شده است.” پس از برنده شدن در پرتاب، دونی تصمیم گرفت ابتدا ضربه بزند. او گفت که می‌خواست اول ضربه بزند اما در یک جلسه تیمی از او رد شد.

“من در مورد تصمیم در پرتاب شک داشتم، می خواستم اول با خفاش بزنم، اما اتاق فکر به باران فکر کرد، من کمی کوتاه بودم و بنابراین با اکثریت پیش رفتیم.

او گفت: “اگر ابهامی وجود داشته باشد، می‌نشینیم و در مورد آن صحبت می‌کنیم. احساس کردم سرعت ویکت کاهش می‌یابد و این دلیل آن بود و حتی اگر باران می‌بارید، بیشتر بازی انجام می‌شد.” .

Dhoni گفت که این یک برد بسیار مهم بود زیرا به آنها کمک می کند.

“این یک بازی بسیار مهم بود به این دلیل ساده که وقتی جدول امتیازات را می بینید، سردرگمی ایجاد می شود. در چند بازی اخیر نتایج به نفع ما نبوده است، بنابراین خوب است که در سمت برنده باشیم.” MI روهیت شارما که وارد عمل شد، قبل از اینکه CSK هدف 140 در 17.4 اوور را تعقیب کند، به 139 برای هشت در 20 اور اختصاص داده شده محدود شد.

روهیت در پاسخ به این سوال که چه اشتباهی در بازی رخ داد، گفت: «فکر می‌کنم در همه جا به اندازه کافی خوب ضربه نزدیم، دویدن کافی برای دفاع بازیکنان انجام ندادیم. او در بیرون رفتن در شماره سه به جای باز کردن، گفت: “ما فقط کاری را انجام دادیم که فکر می کردیم راحت است، 3) به یک ضربه زن هندی نیاز داشتیم تا در وسط اورها در مقابل اسپین ضربه بزند، پس از اینکه متأسفانه تیلاک وارما را از دست دادیم، اما سه ویکت را از دست دادیم. فقط 16 دوش

در این فصل چنین برتری خانگی وجود ندارد، همه در خانه پیروز شده اند و شکست خورده اند، ما باید در هر سه حالت بازی عملکرد خوبی داشته باشیم، دو بازی بعدی را در خانه انجام خواهیم داد، خواهیم دید که چگونه پیش خواهد رفت. روهیت.

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله