نجات “غیرممکن” ستاره جی تی، هاردیک پاندیا، کاپیتان را با هیبت وامی دارد. نگاه کن

این یک مسابقه آسان برای دفاع از قهرمانان IPL گجرات تایتانز مقابل راجستان رویالز در جیپور در روز جمعه بود. اسپینرهای افغانستان راشد خان و نور احمد، اولین قهرمان، راجستان رویالز را پشت سر گذاشتند و گجرات تایتانز به راحتی با 9 ویکت پیروز شد. خان و احمد پنج ویکت بین خود گرفتند در حالی که راجستان تنها 118 در اینینگ هجدهم پس از اینکه کاپیتان راجستان سانجو سامسون برنده پرتاب شد و اولین ضربه زدن را انتخاب کرد.

رویالز زود رنج کشید و هر دو بازی باز – جاس باتلر از انگلیس (8) و یاشاسوی جیسوال (14) – را در اور ششم از دست دادند. سامسون که 30 توپ 20 تاول زد، بهترین گلزن آنها بود و اخراج او در اوور هفتم، راجستان را 60-3 کرد.

خان سه ویکت گرفت تا راویچندران اشوین (دو نفر)، رایان پاراگ (چهار) و شیمرون هتمایر هند غربی (هفت) را اخراج کند تا با نتیجه 3-14 در طلسم چهار اور خود به پایان برسد. احمد، مچ‌باز 18 ساله، که دیودوت پادیکال (12) و دهرو جورل (9) را اخراج کرد تا با نتیجه 2-25 در سه اور به پایان برسد، خان با مهارت مورد حمایت قرار گرفت.

در اوور چهاردهم، نور ویکت GT Wriddhiman Saha را رها کرد، که او یک سیو درخشان را انجام داد. در فینال اور مقابل شیمرون هتمایر، نور یک توپ را با فاصله زیاد به ثمر رساند، اما تلاش کامل ساها باعث شد که امتیاز اضافی دیگری وجود نداشته باشد. این هاردیک پاندیا کاپیتان GT را تحت تاثیر قرار داد.

«من به رشید اجازه دادم کارهای اسپینر را با نور انجام دهد. آنها به یک زبان (پشتون) صحبت می کنند و هیچ کس بهتر از رشید نیست.” خان اکنون 18 ویکت در این مسابقات در این فصل دارد و اعتراف کرد که پس از انجام ندادن یک ویکت 54 ران در هفته گذشته مقابل کلکته، از بازگشت به فرم خود خوشحال است.

ستاره اسپینر گفت: “روز بدی برای من بود. من چند زایمان بد انجام دادم که مجازات شد.” من تازه برگشتم و با تحلیلگر ویدئو صحبت کردم. من آن را کمی کامل تر بیان کردم.

ترنت بولت (15) توپ انداز نیوزیلندی، ویکت دوم راجستان قبل از اخراج توسط محمد شامی بود. شامی از هند و جاش لیتل از ایرلند در هشت اور تنش بین آنها دو ویکت گرفتند.

شوبمن گیل (36) بازکننده گجرات در اور دهم توسط یوزوندرا چاهال از بازی اخراج شد، قبل از اینکه کاپیتان هاردیک پاندیا یک توپ انفجاری 15 توپی 39 را بزند که با سه ضربه شش ششم بازی را به پایان نرساند تا بازی در اور چهاردهم به پایان برسد. بازکننده ویدیمن ساها نیز در 41 شکست ناپذیر بود.

این پیروزی باعث شد تا گجرات تایتانز، قهرمان فعلی IPL، پس از 10 بازی با سه امتیاز اختلاف در صدر جدول باشد.

با ورودی های AFP

موضوعات مطرح شده در این مقاله