چلسی مشکل دار مائوریسیو پوچتینو را به عنوان سرمربی جدید خود به خدمت گرفت

چلسی روز دوشنبه مائوریسیو پوچتینو را به عنوان سرمربی جدید خود منصوب کرد زیرا این بازیکن آرژانتینی وظیفه دلهره آور بازسازی باشگاه مشکل دار لیگ برتر را بر عهده می گیرد. پوچتینو قراردادی دو ساله با گزینه یک سال اضافه امضا کرده و چهار سال پس از اخراج از رقیب چلسی، تاتنهام، به لیگ برتر بازخواهد گشت. این بازیکن 51 ساله از زمان اخراجش از پاری سن ژرمن در ژوئیه 2022 بیکار بوده است.

مائوریسیو یک مربی در کلاس جهانی با سابقه عالی است. همه ما مشتاقانه منتظر مشارکت او هستیم.”

پوچتینو که نقش جدید خود را از اول جولای آغاز می کند، پس از بازگشت هافبک سابق انگلیس به چلسی به عنوان سرمربی موقت تا پایان فصل، جایگزین فرانک لمپارد خواهد شد.

لمپارد سومین سرمربی چلسی در کمپین غم انگیزی بود که بولی توماس توچل را در سپتامبر اخراج کرد و سپس جانشین او گراهام پاتر را در آوریل پس از کمتر از 7 ماه مدیریت برکنار کرد.

پوچتینو پس از مذاکره چلسی با سرمربی اسبق اسپانیا، لوئیس انریکه و یولیان ناگلزمن که در ماه مارس از بایرن مونیخ اخراج شد، به محبوبیت تبدیل شد.

پوچتینو در ماه آوریل به صورت شفاهی با هدایت چلسی موافقت کرد، اما این انتصاب تا پایان فصل به تعویق افتاد.

در حالی که آبی ها روز یکشنبه با تساوی مقابل نیوکاسل به رقابت های ضعیف خود در لیگ برتر پایان دادند، پوچتینو برای رسمی کردن این قرارداد به انگلیس رفت.

لارنس استوارت و پل وینستانلی، مدیران ورزشی چلسی، می‌گویند: «تجربه، استانداردهای برتری، رهبری و شخصیت مائوریسیو به خوبی به باشگاه فوتبال چلسی کمک می‌کند.

او مربی برنده ای است که در بالاترین سطح، در لیگ های مختلف و به زبان های مختلف کار کرده است. روحیه، رویکرد تاکتیکی و تعهد به توسعه او را به یک نامزد استثنایی تبدیل کرده است.”

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله