“تسخیر شده توسط تصاویر وحشتناک”: Abhinav Bindra به ویدیوهای ضد کشتی واکنش نشان می دهد

یک روز پس از اینکه ویدئوهایی از پایتخت ملی نشان داد که کشتی‌گیران هل داده می‌شوند، هل داده می‌شوند، به زمین می‌چسبند و به داخل اتوبوس‌ها کشیده می‌شوند و خشم در سراسر کشور برانگیخته می‌شود، آبیناو بیندرا به این موضوع واکنش نشان داد. تنش ها روز یکشنبه زمانی بالا گرفت که کشتی گیران به رهبری وینیش فوگات و پسر عموی او سانگیتا فوگات سعی کردند از موانع امنیتی ایجاد شده توسط پلیس عبور کنند. بیندرا، اولین هندی که مدال طلای المپیک را کسب کرد، گفت که از این اتفاق ناراحت است.

“دیشب یک شب بی خوابی بود، تصاویر وحشتناکی از اعتراض همتایان کشتی گیر هندی من. زمان اعمال تدابیر امنیتی مستقل در سازمان های ورزشی فرا رسیده است. ما باید اطمینان حاصل کنیم که در چنین شرایطی با نهایت دقت و احترام با آنها رفتار شود.” آبیناو بیندرا در توییتی نوشت: هر ورزشکاری لایق یک محیط امن و مساعد است.

پس از دستگیری مبارزان، پلیس دهلی محل تحصن آنها در جانتار مانتار را که بیش از یک ماه به طول انجامیده بود پاکسازی کرد و گفت که آنها اجازه بازگشت به آنجا را نخواهند داشت.

این ورزشکاران به عنوان بخشی از اعتراض به نماینده BJP و رئیس فدراسیون کشتی بریج بوشان شاران سینگ، که وی را به آزار جنسی چندین کشتی گیر زن از جمله یک خردسال متهم کرده است، در خارج از پارلمان جدید مجلسی زنان برنامه ریزی کرده اند. آنها خواستار برکناری او از ریاست فدراسیون کشتی هند و محاکمه سریع پرونده پلیس خود شدند.

پلیس از بازداشت ۷۰۰ نفر در سراسر پایتخت خبر داد. حدود 109 معترض، از جمله سه مبارز، در جانتار مانتارا بازداشت شدند. عصر زنان بازداشت شده آزاد شدند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله