“چاچا چودری” ام اس دونی در را می بندد.”: عرفان پاتان در مورد راز پشت تسلط CSK در خانه

فصل MS Dhoni CSK IPL 2023 نتایج بالایی را به خود اختصاص داده است© BCCI/Sportzpics

چنای سوپر کینگز که یکی از ثابت‌ترین تیم‌های لیگ برتر هند (IPL) 2023 است، تنها چند برد تا صعود به پلی آف فاصله دارد. یکی از دلایل نمایش ثابت CSK در این فصل، فرم خانگی آنها بوده است. فرنچایز چنای با نمایش های غالب خود در خانه، Chepauk را به سنگر خود تبدیل کرده است. به گفته عرفان پاتان، بازیکن سابق هندی، دلیل چنین اجراهایی در خانه کسی نیست جز «چچا چودداری» ام اس دونی.

عرفان در گفتگو با استار اسپورت گفت که CSK مطمئناً به پلی آف خواهد رفت. اما چیزی که MS Dhoni می‌خواهد به آن برسد، کسب دو رتبه برتر است. این بازیکن بازنشسته کریکت به طرز خنده‌داری تسلط سوپر کینگز را با پیشنهاد اینکه Dhoni هر تیمی را که پس از بسته شدن درهای استادیوم از Chepauk بازدید می‌کند، “در هم می‌شکند” خلاصه کرد.

CSK قطعا به پلی آف خواهد رفت. اکنون CSK تلاش خواهد کرد تا به 2 برتر برسد. من همیشه می گویم هر تیمی به زمین خود می آید، “چاچا چودهری” MSD درهای ورزشگاه آنها را می بندد و تیم را له می کند. اپوزیسیون بی رحم است CSK یک تیم بی رحم است و آنها به روش خود با تیم های مخالف برخورد می کنند.

S Badrinath و S Sreesanth، بازیکن سابق کریکت هندی نیز از دونی بسیار خوب صحبت کردند، به خصوص برای نحوه برخورد او با حمله بولینگ بی تجربه.

حمله بولینگ CSK کاملا بی تجربه به نظر می رسد و این باعث نگرانی است. بازیکنان باید گام بردارند اما MS Dhoni با منابعی که در اختیار دارد خوب عمل کرده است.

بزرگترین ویژگی ام اس دونی این است که بهترین ها را از بازیکنان به ارمغان می آورد. و اگر این کار را نکنند، مطمئن می شود که نقاط قوت خود را درک می کنند. وقتی آنها حمایت کاپیتان را دریافت می کنند و جو تیم بسیار خوب است، بازیکنان بهترین عملکرد خود را نشان می دهند.

موضوعات مطرح شده در این مقاله