“من را به یاد اندرو سیموندز می اندازد”: برت لی این خمیر جوان PBKS را ستایش می کند

نسخه در حال انجام IPL تریلرهای هیجان انگیز زیادی تولید کرده است که فصل را لذت بخش کرده است. از قتل عام رینکو سینگ در پنج شش تا ضربه بی رحمانه تیم دیوید به جیسون هولدر، طرفداران شاهد پایان های درخشانی در لیگ غنی از پول بودند. با این حال، یکی از batsman های درجه متوسط ​​که واقعا همه را تحت تاثیر قرار داده است، جیتش شارما، ویکت بان پنجاب کینگز است. این بازیکن 29 ساله کریکت 260 دوش در 11 مسابقه با نرخ ضربه 160.49 به ثمر رسانده است. عملکرد عالی جیتش او را به یک مدعی قدرتمند در تیم هند تبدیل کرده است.

ویکت بان-بتسمن جوان تمجیدهای زیادی از سراسر جهان دریافت کرده است. برت لی بازیکن سابق استرالیایی نیز از به اشتراک گذاشتن افکار خود در مورد جیتش ابایی نداشت و حتی او را با کریکت باز بعدی اندرو سیموندز مقایسه کرد.

او یک بازی قدرتی بسیار خوبی دارد بدون اینکه سعی کند زیاد به توپ ضربه بزند. بچه ها سعی می کنند بیرون بیایند و شکل خود را از دست بدهند، تقریباً توپ را از روی خط می اندازند. جیتش شارما این کار را نمی کند، او در واقع شوت های مناسب را در کریکت بازی می کند.

او من را به یاد اندرو سیموندز می اندازد که ضربه می زند. او قبلاً بیرون می آمد و نه تنها ضربه محکمی به توپ می زد، بلکه کنترل کاملی روی آن داشت. لی افزود: این یک دارایی بزرگ است.

لازم به ذکر است که لی از سال 2008 تا 2010 نیز در تیم پنجاب کینگز حضور داشت.

با ورود به مسابقه، رینکو سینگ فصل درخشان دیگری را به عنوان یک “تمام کننده” با مرز آخرین توپ به افسانه خود اضافه کرد زیرا نایت سواران کلکته در روز دوشنبه پنجاب کینگز را با پنج ویکت شکست دادند تا امیدهای خود در پلی آف IPL را زنده نگه دارند.

این یک نمایش کامل «RRR» از KKR بود که نیم قرن از کاپیتان نیتیش رانا و آندره راسل عضلانی به تعقیب 180 اضافه کردند و دیدند که رینکو بازی را با 10-ball-21 به پایان رساند.

پیش از این، وارون چاکرابورتی یک بار دیگر بخش بولینگ خود را به طرز درخشانی رهبری کرد تا 3/26 را به دست آورد، زیرا KKR یک نمایش بولینگ مرتب برگزار کرد تا PBKS را به 179 برای هفت نفر محدود کند، پس از اینکه بازدیدکنندگان تصمیم گرفتند روی ویکت آهسته ضربه بزنند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله