وقتی از بازیکنان DC خواسته می شود که MS Dhoni را در یک کلمه توصیف کنند، پاسخ های حماسی می دهند

MS Dhoni یکی از موفق ترین کاپیتان های تاریخ بازی است.© توییتر

MS Dhoni یکی از موفق ترین کاپیتان های تاریخ بازی است. او چهار بار با چنای سوپر کینگز قهرمان لیگ برتر هند شد. نه تنها در چنای، بلکه در هر کجا که او باشد، نمی توان طرفداران MS Dhoni را انکار کرد. پس از اعلام بازنشستگی خود از کریکت بین‌المللی در 15 آگوست 2020، این بازیکن 41 ساله به حضور در CSK در IPL ادامه می‌دهد. پیش از بازی روز چهارشنبه چنایین مقابل دهلی کپیتالز، از برخی بازیکنان حریف خواسته شد تا کاپیتان سابق هند را در یک کلمه توصیف کنند.

در حالی که برخی او را “افسانه”، “کاپیتان” و “خدا” می نامیدند، پریام گارگ، خفاش زن جوان پاسخ جالبی داد.

در ویدئویی که توسط DC به اشتراک گذاشته شد، گارگ گفت که چنین کلمه ای برای توصیف Dhoni وجود ندارد.

CSK Dhoni با 13 امتیاز از 11 بازی در رده دوم جدول امتیازی IPL 2023 قرار دارد.

با وجود اینکه آنها دو بازی از چهار بازی اخیر خود را شکست داده اند و یکی از آنها حذف شده است، تیم Dhoni هنوز یک پله بالاتر از بقیه است و اکثر تیم ها با 10 امتیاز به همان تعداد یا یک بازی کمتر از CSK انجام داده اند.

در حالی که تیم او در IPL 2023 عملکرد خوبی دارد، سورش راینا، هم تیمی سابق دونی در هند و CSK، آنچه را که “تالا” در مورد بازنشستگی خود به او گفته بود، فاش کرد. راینا در صحبت در JioCinema به نقل از Indian Express، آنچه را که ویکت‌باز کهنه‌کار در دیدار اخیرشان در فصل جاری IPL به او گفت، فاش کرد. “جایزه اصلی jeetke ek sal aur khelunga (بعد از بردن جام، یک سال دیگر بازی خواهم کرد).”

موضوعات مطرح شده در این مقاله