“چان بالا پسر…”: پیام KKR به یاش دیال پس از کوبیدن رینکو سینگ طلاست

رینکو سینگ، بازیکن همه کاره نایت رایدر کلکته، در پنج توپ آخر، پنج شش زد و تیمش روز یکشنبه در لیگ برتر هند 2023، مدافع عنوان قهرمانی، گجرات تایتانز، با سه ویکت پیروز شد. با 29 ران مورد نیاز در فینال، Umesh Yadav یک تک ضرب را به رینکو زد. که به دنبال نمایش ضربه‌ای باورنکردنی از پنجه جنوبی بود که در پنج توپ باقی‌مانده پنج شش ضربه زد تا تیمش را در یک بازی هیجان‌انگیز آخرین توپ به پیروزی برساند.

در حالی که چند شش دقیقه اول مارکت آرامش بخش به نظر می رسید، او به حمله ادامه داد تا هم تیمی هایش باور کنند که یک تغییر بیرونی وجود دارد. قبل از اینکه GT و تماشاگران آنچه را که در زمین اتفاق می افتد باور کنند، رینکو یک پیروزی تقریبا غیرممکن را به دست آورد.

این برد مطمئنا رینکا را به یک قهرمان تبدیل کرد، اما یاش دیال، چپ دست GT، که در فینال قتل عام خود را دریافت کرد، به وضوح ناراحت بود.

در حالی که KKR از ضربه های رینکو خوشحال بود، بعد از بازی وقت گذاشتند تا دایال را با یک پیام خوب به او تسلی دهند.

“بلند، پسر. فقط یک روز سخت در دفتر برای بهترین بازیکنان کریکت اتفاق می افتد. تو یک قهرمان یاش هستی و قوی برمی گردی.»

سه تحویل اولی که رینکو در اور آخر با آن روبرو شد پرتاب های کامل بود و ضربه زن اشتباهی نکرد و آنها را به گوشه های مختلف زمین فرستاد.

در حالی که 10 دوش تا پایان بازی باقی مانده بود، دایال یک توپ کوتاه تری به زمین زد اما به سرنوشت مشابهی دچار شد. آخرین توپ مسابقه دوباره توپی با طول کمتر بود و رینکو بلافاصله پس از تماس متوجه شد که توپ در میان جمعیت پرواز می کند.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله