آیا شوبمن گیل می تواند رکورد IPL ویرات کوهلی را بشکند؟ راوی شاستری یک حکم محکم صادر می کند

راوی شاستری، سرمربی سابق هند، از شوبمن گیل، بازکننده گجرات تایتانز برای شکستن رکورد به ظاهر غیرقابل نفوذ ویرات کوهلی با زدن 973 دوش در یک فصل لیگ برتر هند استفاده کرده است. در فصل لیگ 2016، کاپیتان آن زمان هند و رویال چلنجرز بنگلور، کوهلی نزدیک به 1000 دوش با میانگین 81.08 و نرخ ضربه بیش از 152 به دست آورد. در طول لیگ، کوهلی 4 صد و 750 را شکست.

در طی یک جلسه پرسش و پاسخ از طریق #AskStar، شستری گیل را به عنوان فردی که می تواند از کوهلی پیشی بگیرد، انتخاب کرد و افزود که باز کردن ضربات برای به ثمر رساندن دوهای اضافی بسیار مفید است.

او (گیل) باید اولین ضربه زن باشد زیرا تنها در این صورت فرصت های زیادی برای گلزنی به دست می آورد. من احساس می کنم که سابمن گیل است زیرا او در فرم خوبی است و همچنین به دلیل اینکه در شماره یک بازی می کند. بنابراین، او تعداد زیادی فرصت برای گلزنی به دست خواهد آورد.

اینینگ خوب است، بنابراین اگر او بتواند 80-100 ران متوالی در دو تا سه اینینگ به ثمر برساند، تنها در آن نقطه 300-400 ران خواهد داشت.

شستری گفت: «فکر می‌کنم شکستن رکورد بسیار دشوار است، زیرا بیش از 900 دوش بسیار بزرگ است، اما یک چیز این است که بات‌بازان افتتاحیه دو مسابقه اضافی و دو اینینگ اضافی خواهند داشت، بنابراین بات‌بازان افتتاحیه فقط در صورت امکان می‌توانند این رکورد را بشکنند.»

جاس باتلر و دیوید وارنر به ترتیب با 863 و 848 دوش در جدول امتیازدهی تک فصلی کهلی را دنبال می کنند.

روز یکشنبه، گیل 2000 دوش را در IPL انجام داد.

گیل در 77 مسابقه در IPL تاکنون 2016 دوش با میانگین 32.52 و نرخ ضربه 126.24 به ثمر رسانده است.

بهترین فصل گیل سال گذشته بود، زمانی که او نقشی کلیدی در پیروزی گجرات تایتان ها در فصل اول بازی کرد و 483 دوش در 16 اینینگ به ثمر رساند.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله