“این یک کابوس بود”: پدر یاش دیال بولر جی تی توسط رینکو سینگ 5 عدد شش زد. می گوید همسرش دست از غذا خوردن کشیده است

یاش دایال هرگز فکر نمی کرد که در اوایل کار خود یک “لحظه چتان شارما” داشته باشد. چپ دست UP مضطرب که پنج بار متوالی توسط هموطنش رینکو سینگ بولد کرد، زانو زده بود و به خانه الله آباد بازگشت، مادر رادا دیال تسلی ناپذیر بود و از خوردن دست کشیده بود. پدرش چاندراپال دیال هنگام صحبت با PTI به یاد می آورد: «دیروز این یک کابوس بود. دختر متخصص تغذیه او شوچی، که به نیازهای غذایی برادر کوچکترش رسیدگی می کند، از مادرش مراقبت می کرد. اما والدین معمولاً باید قوی باشند، مانند چاندراپال، که زمانی در Vizzy Trophy برای دانشگاه های منطقه شمال بازی می کرد.

چاندراپال گفت: “این لحظاتی هستند که ورزش از آنها ساخته شده است. حتی در زندگی شما با شکست مواجه می شوید، مهم است که قوی تر باشید.”

اما او همیشه مدیون هاردیک پاندی، کاپیتان تایتانز است، که و سایر هم تیمی هایش با او همراهی کردند و سعی کردند او را تشویق کنند.

در بازگشت به هتل، همه اعضای تیم، از جمله کاپیتان هاردیک پاندیا، که در زمانی که رشید خان بازی مقابل KKR را رهبری می کرد، در جای خود نبود، با او همراهی کردند. پدرش گفت: “او را در مرکز نشستند و از او دلجویی کردند. بعداً یک ناح گانا (رقص، موسیقی) برگزار شد، آنها چند دقیقه نوری را با او گذراندند.”

خواننده مورد علاقه دیال مرحوم سیدو موسولا است. دیر وقت غروب، دیال پدر پسرش را صدا کرد و با او صحبت کرد.

او به من گفت که توپ به نحوی از بین می‌رود و او نمی‌توانست در شب به خوبی در دست بگیرد زیرا دلش برای بازیکنانش تنگ شده بود. حتی او یک آهسته تر را از پشت دست امتحان کرد که آن هم شکسته شد.»

به گفته چاندراپال شاید آشنایی رینکو با سبک عالی بولینگ نیز یک نقطه ضعف بود، اما نکته اصلی این است که آن روز روز او نبود.

او (رینک) فقط مجبور بود همه توپ ها را بشکند و آنها یکدیگر را به خوبی می شناسند. شاید بازار به آن نیاز داشت و روز او نبود. بسیاری از کریکت‌بازان بزرگ (چتان شارما) این را پشت سر گذاشته‌اند.”

یاش، یک توپ انداز بازوی چپ از اوتار پرادش، پس از گرفتن 14 ویکت در جام ویجی هازاره 2021 توسط گجرات تایتانز انتخاب شد.

او همچنین اخیراً برای هند در مقابل WI وارد دروازه شد و در آن فصل در بین 10 ویکت گیر برتر جام ویجی هازار قرار گرفت.

یاش همچنین یک دانشجوی ممتاز است و در رشته روانشناسی در دانشگاه SHUATS، الله آباد، صدک 80 به علاوه کسب کرده است. او به عنوان یک بازیکن کریکت از طرف خدا برخوردار است. من هرگز مجبور نشدم به او بگویم این کار را انجام بده، آن کار را بکن. من فقط او را از نظر روحی قوی تر کردم.”

مربی آمیت پال، که از دوران کودکی مسئولیت خود را می دانست، گفت یاش قوی باز خواهد گشت. “فقط روز او نبود. او به خوبی با یورک کاسه می زند اما دیشب نتوانست یکی از آنها را بدست آورد. شاید فشار او را بهتر کرده است. شاید به این دلیل بود که رینکو در آن طرف بود که او را به خوبی می شناخت. اردوی روزهای نوجوانی، مربی محاسبه کرد.

موضوعات مطرح شده در این مقاله