تماشا کنید: واکنش اومش یاداو را نباید از دست داد زیرا مربی KKR او را به دلیل ضربه زدن به رینکو سینگ تمجید می کند.

“نمایش رینکو سینگ” یکشنبه شب در حالی برگزار شد که نایت سواران کلکته در مسابقات لیگ برتر هند (IPL) 2023 پیروزی هیجان انگیزی را در برابر مدافع عنوان قهرمانی گجرات تایتانز به دست آوردند. یاش دیال که برای بردن مسابقه به 29 دوش نیاز داشت، فینال را به پایان رساند. مسئولیت کاپیتان گجرات تایتان رشید خان. در اینینگ اول، اومش یاداو یک تک ضرب گرفت و رینکو را زد که در ادامه 5 ضربه ششم متوالی زد تا قهرمانانه برای تیمش پیروز شود.

در حالی که رینکو پس از پایان مسابقه به شایستگی مورد بحث شهر بود، چاندراکانت پاندیت، مربی نایت سواران کلکته نیز از اومش به خاطر گرفتن تک آهنگ حیاتی که به رینکو این فرصت را داد تا یک نمایش آتش بازی به نمایش بگذارد، تمجید کرد.

پاندی پس از بازی با تیم KKR از عملکرد رینکو به عنوان یکی از بهترین هایی که تا به حال دیده است استقبال کرد.

“در 43 سال زندگی حرفه‌ای کریکت خود، به عنوان مربی، بازی کریکت، کریکت درجه یک و کریکت بین‌المللی، قبلاً دو اینینگ دیده‌ام. یکی از راوی شاستری که در جام رنجی 6 شش زد و دیگری توپ آخر شش از جاوید میانداد در دبی بود.

و بعد از آن همدیگر را خواهیم دید.” مربی KKR قبل از اینکه همه برای راینک کف بزنند گفت.

سپس پاندیت توجه خود را به Umesh معطوف کرد و بتمن شماره 11 را به خاطر تک آهنگی که در اولین تحویل 20th اورد کرد تمجید کرد.

پاندیت در حالی که دوربین روی اومش یاداو زوم می کرد و توپ گیر سهم خود را به شکلی دراماتیک و خلسه جشن می گرفت، گفت: «بنابراین یک نفر در اولین توپ آخرین اوور یک گل زده است.

هم اومش و هم کاپیتان KKR، نیتیش رانا، رینکو را ترغیب کردند که به او اعتقاد داشته باشد، حتی زمانی که احتمالات علیه او وجود داشت.

رینکو گفت: رانا بای به من گفت: “ورا راخیو، آهری تاک خلیو (ایمان را حفظ کن، تا آخر بمان.”

اومش پس از تحویل اعتصاب به این جوان 25 ساله توصیه مشابهی کرد. بهایا همچنین به من گفت، “لاگا رینکو، سوچیو مات (ضربه، فکر نکن)”.

موضوعات مطرح شده در این مقاله