“این دنیای رینکو است و ما…”: پاسخ پرفروش نیتیش رانا به توییت “پاتان” شاهرخ خان پس از پیروزی در KKR

جمعیت حاضر در استادیوم نارندرا مودی در احمدآباد شاهد یکی از تاریخی ترین لحظات IPL در روز یکشنبه بودند، زیرا رینکو سینگ از نایت سواران کلکته در فینال پنج شش ششم را شکست تا تیمش را به پیروزی مقابل سوپر غول‌های لوکهنو برساند. در تعقیب 205، KKR از آخرین اوور به 29 نیاز داشت، زمانی که رینکو به طور معجزه آسایی پنج شش شش را از یاش دیال شکست داد تا آنها را با پیروزی سه ویکت به ارمغان آورد. این بازیکن 25 ساله کریکت توسط کسی جز شاهرخ خان، ستاره بالیوود، که مالک مشترک KKR نیز هست، مورد ستایش قرار گرفت.

شاهرخ در توییتر خود تصویر ویرایش شده ای از رینک را در نویسنده «Pathan» منتشر کرد و نوشت: «JHOOME JO RINKUUUUU!!! عزیزم @rinkusingh235 و @NitishRana_27 و @venkateshiyar شما زیباروها!!! و به یاد داشته باشید، باور کنید، فقط همین است. تبریک می گویم @KKRiders و @VenkyMysore، مراقب قلب خود باشید آقا!

این توییت به سرعت در فضای مجازی منتشر شد و نیتیش رانا، کاپیتان KKR، پاسخی درخشان به پیام صمیمانه شاهرخ داد.

“از شما متشکرم، قربان، برای سخنان محبت آمیز شما. اما صادقانه بگویم، این دنیای بازار است و همه ما در آن زندگی می‌کنیم.»

جدا از این، رینکو نیز به این آرزو پاسخ داد و نوشت: «شاهرخ آقا یاار. آقا شما را دوست دارم و از حمایت مداوم شما متشکرم.

در صحبت کردن در مورد مسابقه، رشید خان گجرات را از جلو هدایت کرد و با ارقام چشمگیر 3 بر 37 بازگشت در حالی که آلزاری جوزف (2/27) دو ویکت گرفت اما تمام تلاش آنها بی نتیجه ماند.

ونکاتش ایر 83 توپ از 40 توپ برای KKR به دست آورد، در حالی که کاپیتان نیتیش رانا ضربه ای عالی از 29 توپ و 45 دوش انجام داد.

پیش از این، GT با انتخاب خفاش، سوار سای سودارسان پنجاه ساله و ویجی شانکار شد تا یک ماموت 204 چهار نفره را پست کند. هاردیک پاندیا بازی را از دست داد چون حالش خوب نیست و رشید به جای او جی تی را رهبری کرد.

سودارسان 38 توپ 53 و شانکار 63 بدون شکست تنها 24 توپ به ثمر رساندند.

به غیر از سودارسان و شانکار، بازکننده شوبمن گیل 39 بازی کرد.

برای KKR، سونیل نارین سه ویکت با 33 ران گرفت.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله