“پیش از این MS Dhoni هدایت تیم ها را بر عهده داشت، امسال…”: Sanjay Manjrekar درخشش CSK Skipper را خلاصه می کند

چنای سوپر کینگز در یک بازی یک روزه IPL 2023 یکشنبه میزبان پنجاب کینگز در Chepauk است. این 999مین بازی در لیگ T20 خواهد بود و تیم تحت رهبری MS Dhoni به دنبال بازگشت از شکست سنگین خود در جیپور در 27 آوریل خواهد بود. پنجاب کینگز نیز در دیدار قبلی خود پس از بازگشت کاپیتان شیخار داوان در روز جمعه، شکست سنگینی را در برابر لاکنو سوپر جاینتز در یک بازی با امتیاز بالا در خانه متحمل شد.

بزرگترین نقطه قوت CSK در این فصل نحوه ضربه زدن آنها بوده است و اینکه چگونه کاپیتان MS Dhoni آنها را با بهینه سازی منابع خود به سمت کمال هدایت کرده است.

سانجی مانجرکار، بازیکن سابق کریکت هندی، دونی را به دلیل نحوه مدیریت هم تیمی هایش و همچنین خودش تمجید کرد، زیرا به نظر می رسد آسیب دیدگی زانو یک نگرانی دائمی برای او باشد.

Sanjay Manjrekar که در برنامه Star Sports’s Cricket Live صحبت می کرد، گفت: “MS Dhoni یک کریکت باز باهوش است. او محدودیت های خود را می داند. در این فصل شاهد آواتار جدیدی از او هستیم. او قبلا تیم را رهبری می کرد، امسال نیز هدایت تیم را بر عهده دارد. خود تیم.”

یکی دیگر از نکات مثبت بزرگ برای CSK، روشی است که Shivam Dube همه کاره است. به نظر می رسد که چپ دست قد بلندی که برای سرگرمی در این IPL شش ضرب می کند و راوی شاستری، بازیکن سابق کریکت هندی، از بمبئیکار خوشحال است.

راوی شاستری که در Star Sports Cricket Live صحبت می کرد، گفت: «شیوام دوبی برد و قدرت دارد. او قد بلندی دارد و به راحتی می تواند تنها با ایستادن به شش ها ضربه بزند و او را تبدیل به یک ضربه زن خطرناک می کند. او از کاپیتان مجوز گرفت که فقط بیرون برود و منفجر شود.”

نسخه بازسازی شده Ajinkya Rahane یکی دیگر از تقویت‌کننده‌های بزرگ Chennai Super Kings در IPL 2023 بوده است. به کریکت باز هندی این آزادی داده شده است که در CSK اظهار نظر کند که برای او و همچنین فرنچایز شگفت‌انگیز بوده است.

آرون فینچ، بازیکن سابق کریکت استرالیا معتقد است که مربی ایمانی استفن فلمینگ و کاپیتان دونی در راهان در حال پرداخت سود است.

آرون فینچ که در کریکت لایو در استار اسپورت صحبت می کرد، گفت: «آجینکیا رهانه در CSK آزادی داده شده است. پس از عملکرد ضعیف سال گذشته، او ممکن است فکر کند دوران حرفه ای خود در IPL به پایان رسیده است. اما بعد از اینکه CSK او را انتخاب کرد، فرصت دیگری به دست آورد. او این فرصت غیرمنتظره را زمانی به دست آورد که ام اس دونی و استفن فلمینگ روی شانه او زدند و گفتند: “داری بازی می کنی، برو و لذت ببر، خودت را ابراز کن.”

(به جز عنوان، این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و از یک فید سندیکایی منتشر شده است.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله