بازیکنان MI، کادر مربیگری به کاپیتانی “رهبر بالغ” روهیت شارما ادای احترام می کنند

بازیکنان هندیز بمبئی و کادر مربیگری روز یکشنبه از روهیت شارما پس از 10 سال خدمت به عنوان کاپیتان پنج بار قهرمان IPL ادای احترام کردند. روهیت برای اولین بار در 24 آوریل 2013 پست مدیریت را دریافت کرد. او هندی‌های بمبئی را در سال‌های 2013، 2015، 2017، 2019 و 2020 به قهرمانی رساند. قبل از درگیری MI با راجستان رویالز، تیم و کادر مربیگری درباره دهه ریاست کاپیتان روهیت صحبت کردند. کایران پولارد، مربی تیم ملی که نقش زیادی در موفقیت فرنچایز در دوران بازی خود داشت، گفت: “او تبدیل به یک رهبر شده است. منظورم این است که او به یک رهبر تبدیل شده است.”

بدیهی است که در سال 2013 در اواسط فصل به او تحویل داده شد. او در آن زمان هنوز کاملاً جوان بود.” پولارد که زمانی که روهیت در سال 2013 کاپیتان شد، بخشی از تیم بود، گفت بمبئیکار سریع یاد می گیرد.

این نشان می‌دهد که این مرد بینش خوبی نسبت به آنچه می‌تواند به دست آورد دارد و ما خوش شانس هستیم که او را به عنوان یک رهبر داریم. او تجربیات زیادی دارد، بنابراین مهم است که از آن استفاده کنیم و به رشد او ادامه دهیم.” شین باند، مربی بولینگ، حرفه روهیت را “باورنکردنی” توصیف کرد و گفت: “او شخصیت بزرگی در گروه ما، داخل و خارج از زمین است، و به خصوص در رساندن این تیم به جایی که اکنون هستیم، کار درخشانی انجام داده است.” Suryakumar Yadav، یکی از پایه های اصلی MI، گفت که سفر روهیت یک داستان باورنکردنی بوده است.

ما در دهمین سال او به عنوان کاپیتان هستیم. پس واضح است که 10 سال به عنوان کاپیتان، آن هم برای فرنچایزی مانند هندیان بمبئی. من فکر می کنم این یک دستاورد بسیار بسیار بزرگ است. این خود یک داستان است. او شکوه بسیاری را برای این فرنچایز به ارمغان آورده است و پنج جام را تحت کاپیتانی خود به دست آورده است.” کامرون گرین، بازیکن همه کاره استرالیایی اضافه کرد: “موفقیت بمبئی ارتباط زیادی با او دارد.” جیمز پامنت، مربی MI، گفت که رفتار روهیت او را به یک رهبر بزرگ تبدیل می کند. .

پامنت گفت: قدرت بزرگ او این است که بازیکنان جوان هند را به خوبی تشویق می کند.

کاپیتان ها فقط می دانند که چگونه رشته ها را بکشند و این یکی از کارهایی است که روهیت به خوبی انجام داده است، از کاپیتان بسیار جوانی که برای اولین بار قهرمانی را به دست آورد تا رسیدن به این شغل. در یک رقابت بزرگ مانند این، او رفتار خوبی در مورد او دارد.»

موضوعات مطرح شده در این مقاله