خطاهای درجه متوسط ​​RCB باید در برابر LSG قدرتمند عمل کند

رویال چلنجرز بنگلور زمانی که روز دوشنبه در IPL در لاکنو در مقابل غول‌های جنگجوی Lucknow Super Giants قرار می‌گیرد، به دنبال این خواهد بود که بیش از حد به سفارش برتر معروف خود دست بکشد. RCB برای حفظ شتاب ارائه شده توسط Virat Kohli، Faf du Plessis و Glenn Maxwell، که همگی ویکت‌ها را در هشت بازی تاکنون به دست آورده‌اند، تلاش کرده است. با قرار گرفتن بیشتر تیم ها در جدول رده بندی، حاشیه خطا در نیمه دوم رقابت کاهش یافت.

نمی توان از کوهلی، دو پلسیس و ماکسول انتظار داشت که در هر بازی کار خود را انجام دهند و زمان آن فرا رسیده است که بازیکنانی مانند ماهیپال لومرور، شهباز احمد و دینش کارتیک قدم بردارند.

فیلدینگ و فیلدینگ نیز نیاز به بهبود دارد که خود کوهلی پس از شکست مقابل KKR به آن اشاره کرد.

کاپیتان سابق هند به هدایت تیم ادامه خواهد داد مگر اینکه دو پلسیس که به عنوان “بازیکن تاثیرگذار” مورد استفاده قرار گرفته است به آمادگی کامل برگردد.

محمد سراج بازیکن بزرگی برای RCB بوده است و نیاز به حمایت سایر بول کاران سریع دارد. هارشال پاتل وظیفه مقابله با اورهای سخت را بر عهده دارد اما مایل است نرخ اقتصادی خود را از 9.94 کاهش دهد.

از سوی دیگر LSG پس از پیروزی خیره کننده بر پنجاب کینگز وارد بازی شد. عملکرد ضربتی در برابر پنجاب گواهی بر قدرت آتش آنها بود. وقتی کایل مایرز، مارکوس استوینیس و نیکلاس پوران شروع به کار می کنند، هیچ چیز تهدید نمی شود.

با این حال، کاپیتان KL Rahul احساس گرما می کند و می خواهد در زمین خانگی LSG بیانیه ای بدهد. زمین در لاکنو کمی ناامید کننده بود و برخلاف نقاط قوت تیم میزبان کار کرد.

خفاش‌بازان LSG با ارائه زیبایی ضربه‌زنی در موهالی، غوغا کردند، اما به دلیل طبیعت کند اینجا، با مشکل مواجه شدند. با این حال، انتظار می رفت که راهول و شرکت. نمایشی بسیار بهتر از آنچه در بازی خانگی قبلی خود انجام دادند، زیرا نتوانستند 136 را از موقعیت فرماندهی پایین بیاورند.

اسپینرها با ذوق و شوق در لاکنو بازی کردند و راوی بیشنوی به همراه آمیت میشرا مسئولیت را بر عهده گرفت. در غیاب مارک وود، نوین الحق، آهنگساز افغانستانی، خوب عمل کرده است. آوش خان در هفت بازی حدود 10 ران در هر اوور دریافت کرده است و دوست دارد آن را تغییر دهد.

سوپرغول های لاکنو: کی ال راهول (ج)، کایل مایرز، دیپاک هودا، کرونال پاندیا، آمیت میشرا، نیکلاس پوران (خارج)، نوین الحق، آیوش بادونی، آوش خان، کاران شارما، یودهویر چارک، یاش تاکور، روماریو شپرد، مارک وود، سواپنیل سینگ، مانان وهرا، دانیل سامس، پراک مانکاد، کریشناپا گوتام، جایدو اونادکات، مارکوس استوینیس، راوی بیشنوی و مایانک یاداو.

رویال چلنجرز بنگلور: فاف دو پلسیس (ج)، آکاش دیپ، فین آلن، آنوج راوات، آویناش سینگ، مانوج بهنداج، مایکل بریسول، وانیندو هاسارانگا، دینش کارتیک، سیدهارت کاول، ویرات کوهلی، ماهیپال لومرار، گلن ماکسول، محمد سراج، هارنشال پاتل، سویاش پرابهودسای، راجان کومار، شهباز احمد، کارن شارما، هیمانشو شارما، سونو یاداو، ویجیکومار ویشاک، دیوید ویلی.

(این داستان توسط کارکنان NDTV ویرایش نشده است و به طور خودکار از یک فید سندیکایی تولید می شود.)

موضوعات مطرح شده در این مقاله