پیام MS Dhoni در شروع فصل که آجینکیا راهانه را برای موفقیت در برابر سرخپوستان بمبئی آماده کرد.

MS Dhoni در مراسم اهدای جوایز پس از بازی صحبت می کند© BCCI/Sportzpics

آجینکیا راهانه یکی از ستاره های چنای سوپر کینگز (CSK) در پیروزی برتر آنها مقابل هندی های بمبئی (MI) در لیگ برتر هند (IPL) 2023 در روز شنبه بود. توپ 19 خیره کننده رهانه در نیم قرن تحسین های زیادی را برای او به همراه داشت، اما قبل از این بازی، همه چیز برای این بازیکن کهنه کار خوب پیش نمی رفت، زیرا او در دو بازی ابتدایی بازی روی نیمکت نشست. در مراسم معرفی پس از بازی، MS Dhoni کاپیتان CSK در مورد گفتگوی خود با رهانه در ابتدای فصل صحبت کرد.

رهان در دو مسابقه اول برای فرانچایز جدید خود شروع نکرد، اما مسمومیت غذایی آشکار معین علی بازیکن انگلیسی همه کاره به او این فرصت را داد و او آن را با توپ 27-61 خیره کننده گرفت. اما پایه و اساس ضربه مدتی به عقب گذاشته شد، زمانی که MS Dhoni به او یک انعام حیاتی داد که رهان در برابر بمبئی از آن استفاده کرد.

من و جینکس (نام مستعار راهان در انجمن کریکت) در شروع فصل با هم گپ زدیم و به او گفتم از نقاط قوت خود استفاده کند و از توانایی خود برای دستکاری زمین ها استفاده کند.

به او گفتم برو و لذت ببر، استرس نداشته باش و ما از تو حمایت خواهیم کرد. او خوب ضربه زد و از نحوه بیرون آمدنش راضی نبود، همه چیز گفته شد. به نظر من هر بازی مهم است، شما نگاه کنید. مشکلاتی که پیش روی شماست و قدم به قدم بردارید و هنوز به جدول لیگ نگاه نکنید.

رهانه شاید در دو بازی اول نمی توانست زمان بازی به دست بیاورد، اما این باعث تضعیف روحیه او نشد. ستاره باسابقه هندی به تلاش های خود در تمرینات ادامه داد و در مسابقه “ورزشگاه خانگی” خود وانخده پاداش مناسبی دریافت کرد.

“من یک فصل داخلی خوب را پشت سر گذاشتم. فقط سعی می کنم فرم خود را حفظ کنم. روی زمان بندی تمرکز می کنم. همه چیز این است که احساس کنید در حال انجام یک مسابقه هستید. IPL یک تورنمنت طولانی است و هرگز نمی دانید که چه زمانی من را دارید. همیشه از بازی در Wankhede لذت ببرید.

“نکته مهم در مورد ماهی بای و فلمینگ این است که آنها به همه آزادی می دهند. رهانه پس از بازی گفت: ماهی بهی به من گفت که خوب آماده شوم.

هنوز مشخص نیست که معین علی چه مدت دور خواهد بود، اما رهانه امیدوار است جایگاه خود را حفظ کند زیرا او نقش مهمی در پیروزی تیم مقابل تیم روهیت شارما داشت.

موضوعات مطرح شده در این مقاله