اسطوره RCB AB de Villiers از این ستاره برای کاپیتان هند حمایت می کند. راهول، پنت یا ایر نیست

سانجو سامسون، ضربه زن ویکت، نه تنها برای تیم هند، بلکه در IPL نیز به خاطر انجام ضربات تند و تیز شهرت دارد. کریکت باز کرالا در سال 2021 به عنوان کاپیتان تیم راجستان رویالز منصوب شد و در اولین مسابقه خود به عنوان کاپیتان یک قرن گلزنی کرد. بعداً در سال 2022، او تیمش را برای اولین بار از سال 2008 به فینال مسابقات رساند. در طول سال ها، سامسون 140 مسابقه در لیگ غنی انجام داد و 3623 دوش را با سه قرن و 18 دهه پنجاه به ثمر رساند. .

اگرچه سامسون از ژانویه برای تیم هند بازی نکرده است، ستاره سابق آفریقای جنوبی و رویال چلنجرز بنگلور AB de Villiers معتقد است که این بازیکن 28 ساله پتانسیل هدایت تیم ملی را در آینده دارد.

همانطور که همه ما می دانیم سانجو سامسون بازیکنی باورنکردنی است، اما کاپیتان او چگونه است؟ فکر می کنم اولین چیزی که به ذهنم می رسد آرامش اوست. مرد آرام و آرام به نظر می رسد که او هرگز نگران چیزی نیست، که نشانه بسیار خوبی به عنوان کاپیتان است. از نظر استراتژیک، من فکر می کنم او کاملا سالم است. من فکر می‌کنم که او هنوز هم می‌تواند پیشرفت کند و با گذشت زمان پیشرفت خواهد کرد، زیرا تجربه بیشتری به دست می‌آورد و زمان بیشتری را با شخصی مانند جوس باتلر می‌گذراند، که برای او یک دارایی فوق‌العاده است که باید همیشه او را زیر نظر داشته باشد. او در آنجا چیزهای زیادی برای یادگیری دارد.”

اما من فکر می کنم که او تمام ویژگی های یک کاپیتان بزرگ را دارد. چه کسی می داند، شاید حتی یک روز در سال، دو یا سه، در یکی از فرمت های تیم هند، او به راحتی بتواند کاپیتان آنجا شود و فکر می کنم این به نفع کریکت او باشد. اگر او بتواند برای مدت طولانی کاپیتان بماند، فکر می‌کنم با این موضوع به جایی خواهد رسید.»

سامسون اولین بازی ملی خود را در سال 2015 در مسابقه T20I مقابل زیمباوه انجام داد. او سپس 17 مسابقه در کوتاه ترین فرمت انجام داد و با یک نیم قرن 301 دوش به ثمر رساند. به غیر از این، او 11 ODI بازی کرد و 330 ران به ثمر رساند.

با صحبت در مورد کمپین RR IPL 2023، تیم راجستان سفر خود را با 72 ران شکست دادن SunRisers Hyderabad آغاز کرد. به دنبال آن شکست 5 ران مقابل پادشاهان پنجاب در آخرین تریلر انجام شد.

تیم تحت رهبری سامسون اکنون در 12 آوریل در استادیوم MA Chidambaram در چنای به مصاف Chennai Super Kings خواهد رفت.

موضوعات مطرح شده در این مقاله