سیستم بررسی Dhoni بسته بندی Suryakumar Yadav را در طول CSK در مقابل MI در IPL 2023 ارسال می کند.

تماشا کنید: سیستم بررسی Dhoni بسته بندی Suryakumar Yadav را در طول CSK در مقابل MI در IPL 2023 ارسال می کند

MS Dhoni ویکت Suryakumar Yadav را در جریان مسابقه MI vs CSK، IPL 2023 بررسی می کند.© توییتر

هنگامی که چنای سوپر کینگز در مسابقه IPL 2023 در روز شنبه در ورزشگاه وانکهده به مصاف هندی‌های بمبئی رفت، «سیستم بررسی دانی» دوباره به نمایش گذاشته شد. این دومین توپ از هشتمین اوور اینینگ MI بود که تیم ویژه MS Dhoni، Suryakumar Yadav را فرستاد. میچل سانتنر توپ کامل تری را از سمت پا به سمت سوریا زد و توسط داور به عنوان ضربه زن موفق به تکمیل تاب نشد. با این حال، Dhoni که توپ را به زیبایی پشت کنده جمع کرده بود، متوجه شد که سوریاکومار به توپ ضربه زده است و بلافاصله برای بررسی رفت.

در کمال تعجب همگان ضربه ضعیفی به سوریاکومار وارد توپ شد و تصمیم داور باید لغو شود.

اینجا را ببین:

در صحبت از این مسابقه، آجینکیا راهان سریعترین IPL 2023 را در نیم قرن گذشته شکست – فقط با 19 توپ – در حالی که روتوراج گایکواد 40 توپ شکست ناپذیر را به ثمر رساند تا چنای سوپر کینگز در روز شنبه در ورزشگاه وانخده، هندیز بمبئی را با هفت ویکت برد.

هندی‌های معمولی بمبئی دومین شکست متوالی خود را در همین بازی‌ها متحمل شدند، در حالی که CSK دومین برد خود را در تروت به ثبت رساند تا به رده چهارم جدول امتیازی برسد و برنده پنج بار در رده هشتم باقی بماند.

رهانه 34 ساله اولین بازی خود را در لیگ برتر چنای با یکی از وحشیانه ترین ضربه های این رقابت ها انجام داد و 61 توپ را با 7 توپ چهار و سه شش ضربه زد و در عین حال سریع ترین 50 توپ را در لیگ ثبت کرد. امسال.

ضربه رهاانه و ضربه گایکواد، همراه با تلاش دو نفره چنای متشکل از راویندرا جادجا و میچل سانتنر، که قبلا پنج ویکت مشترک داشتند، به CSK کمک کرد تا بر رقیب اصلی هندی های بمبئی پیروز شود.

(با ورودی های PTI)

موضوعات مطرح شده در این مقاله