سورش راینا، اسطوره CSK معتقد است دیپک چهار ممکن است 4-5 بازی فصل IPL 2023 را از دست بدهد.

دیپاک چهار در دیدار مقابل هندی های بمبئی از ناحیه همسترینگ آسیب دید© BCCI/Sportzpics

سوپر کینگز چنای روز شنبه با از دست دادن بازیکن کلیدی خود دیپاک چاخار در بازی افتتاحیه لیگ برتر هند (IPL) 2023 مقابل هندی های بمبئی، ضربه سنگینی خورد. چهار صدمه دید که بولینگ او را تنها به یک بار امتحان محدود کرد و اکنون پس از ظاهر شدن دوباره آسیب دیدگی همسترینگ چپش می تواند چند بازی بعدی لیگ IPL را از دست بدهد. چهار در بیشتر سال 2022 به دلیل آسیب دیدگی همسترینگ از میادین دور بوده است و دیدن او پس از بولینگ مقابل هندی های بمبئی ناامیدکننده بود.

سورش راینا، اسطوره CSK، در مورد Jio Cinema اظهار داشت: “به نظر می رسد دیپک برای 4 تا 5 بازی دور خواهد بود. به نظر می رسد که او دوباره به همسترینگ خود آسیب رسانده و کمی ناراحت است. همه مکان‌های دیگر IPL از چنای دور هستند و سفرهای زیادی باید انجام شود. کاپیتان ام اس دونی در مراسم ارائه پس از بازی گفت: با توجه به اینکه تیمش در اولین بازی مقابل تیمش خدمات چهار را از دست داد، این برد راضی کننده بود.

“احساس خوبی است. فراموش نکنید که ما دیپاک را در اوور اول از دست دادیم. او بازیکن جدید ما است و موگالا اولین مسابقه خود را انجام می دهد. خوب است که اسپینرها خوب بازی کردند. کمی دو سرعته بود و بعد از هفت اور همه چیز شروع شد. برای دور زدن.»، – ارزیابی دانی را داد.

اسپینرها و پرتاب کننده های سریع به خوبی بازگشته اند. موگالا و پرتوریوس خوب بود. دهنی توشار دشپنده جوان را ستود.

ما به او اعتقاد داریم و زمانی که شما یک تازه کار هستید، تحت فشار هستید، اما بازی در IPL برای چند سال فشار متفاوتی را به همراه دارد. او یک فصل عالی در داخل سالن داشت، او در حال بهتر شدن است. او پتانسیل زیادی دارد اما می‌تواند با بولینگ نکردن و ثبات بیشتر پیشرفت کند.”

چهار مدت هاست که با مشکلات مصدومیت دست و پنجه نرم می کند. او پیش از این تقریباً کل فصل IPL 2022 را به دلیل آسیب دیدگی کمر از دست داده بود.

با ورودی های PTI

موضوعات مطرح شده در این مقاله