“اگر نمی توانید این کار را انجام دهید، در IPL بازی نکنید”: ویرندر سهواگ با اظهارات تند دیوید وارنر را کباب می کند

دهلی کپیتالز سومین مسابقه متوالی خود را شکست داد و تیم تحت رهبری دیوید وارنر در 57 ران شکست سختی را مقابل راجستان رویالز متحمل شد. کاپیتان دیوید وارنر، که در غیاب ریشابه پنت هدایت این فصل را بر عهده گرفت، نیم قرن خودش گلزنی کرد اما نتوانست منتقدان را با میزان گلزنی خود تحت تاثیر قرار دهد زیرا تیم نتوانست به مجموع 199 ران راجستان نزدیک شود. ویرندر سهواگ، کاپیتان سابق دهلی کاپیتالز، پیامی کوبنده برای وارنر صادر کرد و از بت زن استرالیایی خواست تا جوراب هایش را بالا بیاورد و سریعتر دوندگی کند یا “در IPL بازی نکند”.

سهواگ با ارائه یک پیام انتقادی از وارنر (65 توپ از 55 توپ) خواست تا اگر قصد دارد به دهلی کمک کند تا فرم خود را در این کمپین تغییر دهد، با سرعت بیشتری گلزنی کند.

“من احساس می کنم زمان آن رسیده است که به او به انگلیسی بگویم تا وارنر آن را بشنود و احساس ناراحتی کند. دیوید، اگر در حال گوش دادن هستید، لطفاً خوب پخش کنید. برای 25 توپ 50 امتیاز بگیرید. از جیسوال یاد بگیرید، او در 25 توپ گل زد. اگر نمی توانید این کار را انجام دهید، نیایید و در IPL بازی نکنید.”

اگر دیوید وارنر به جای 55-60 30 ران می زد، برای تیم بهتر بود. بازیکنانی مانند رائومان پاول و ایشان پورل می‌توانستند خیلی زودتر به میدان بروند و می‌توانستند هر کاری انجام دهند. این بازیکنان و آنها مهاجمان بزرگی در تیم هستند.”

روهان گاواسکار، که برای هند بازی می‌کرد، دیدگاه‌های مشابهی را با سهوگ داشت و نشان می‌داد که او هرگز نمی‌توانست تصور کند فردی مانند وارنر که بیش از 6000 دوش IPL به نام خود دارد، مانند بازی مقابل راجستان بازی کند.

“وقتی به خاطر 8 بر 8 اخراج می شوید، می توانید بگویید، خوب، او نتوانست آن ریتم را پیدا کند. اما شما کاپیتان اینجا هستید، شما این تجربه را دارید. آنها نشان دادند که او سریع ترین تا 6000 دوش را در مسابقات داشت. IPL، بنابراین شما حتی نمی توانید تصور کنید که او این ضربات را بازی کند. دیوید وارنر اگر کاپیتان پایتخت دهلی نبود بازنشسته می شد. اگر یک بازیکن جوان هندی بود، مسابقات او تمام می شد. این آخرین مسابقه او بود. وارنر باید مسئولیت این باخت را به عهده بگیرد.”

موضوعات مطرح شده در این مقاله